Apple je na svojem predstavljanju najavio novi pretplatnički servis imena Apple Arcade.
Za razliku od giganata poput Googlea i Microsofta koji se naoružavaju za bitku na polju streamanja igara putem ”oblaka”, Apple je odlučio ponuditi svojim korisnicima pristupačan pretplatnički servis s kojim želi svoje igre na App Storeu približiti većem broju igrača.
Apple se pohvalio kako je više od milijun igrača ”skinulo” barem jednu igru preko App Storea i da se njihova online trgovina može pohvaliti s čak 300 tisuća naslova.
Ono što Apple želi s Arcadeom je pružanje velikog broja visokokvalitetnih igara putem pretplatničkog servisa. Nešto više od stotinu novih i ekskluzivnih naslova bit će dostupno na početku za iOS, Mac i Apple TV.
Tijekom prezentacije vidjeli smo kratke prikaze novih igara, kao sto su projekti Hironobua Sakaguchija koji radi igru Overland i veterana gaming industrije Charlesa Cecila, inace poznatog po serijalu Broken Sword. Apple je obecao kako ce suradivati i s drugim izdavacima poput Annapurna Interactivea, Bossa Studiosa, Cartoon Networka, Giant Squida, Klei Entertainmenta, Konamija, LEGOa, Mistwalker Corporationa, SEGAe, Snowmana, ustwo gamesa i mnogih drugih.
Igre koje će biti dostupne u sklopu Arcadea neće biti dostupne ni na jednoj drugoj mobilnoj platformi. Isto tako moći će se skinuti isključivo i izravno s App Storea, a sve buduće nadogradnje i dodatan sadržaj bit će automatski dostupni. Ono što će svakako razveseliti igrače koji vole mobilne igre je činjenica kako u tim igrama neće biti nikakvih reklama.