Novosti na području cloud streaming service tehnologija pod kategorijom videoigara zasigurno ne manjka unazad tjedan dana. Svi (i njihove majke) već znaju za Google Stadiju, njene najavljene mogućnosti te svu silu veselja koja dolaze u paketu u trenutku kada bude dostupna. Microsoft također ima svog konja za utrku o kojem ste mogli već čitati. Međutim još vijesti stiže iz Microsoft stožera o Project xCloud servisu.
Steven Wilssens, glavni i odgovorni iz redova Microsoftovog audio departmana, predstavio je Project xCloud mogućnosti koje će zasigurno razveseliti pojedince koji svoj zvuk iz igara žele u kristalno jasnom formatu i “top-tier” kvalitete te koji se može doživjeti u igrama poput Forza Horizon 4, The Division 2 itd. Već pogađate, riječ je o tzv. “spatial sound” mogućnostima koje pružaju trodimenzionalni doživljaj zvuka te podižu iskustvo igranja potpuno novu razinu.
Tehnički gledano, nismo još upoznati na koji način će izvedba bivati provedena, dok još informacija ne upliva tj., ali kako se radi o streaming servisu, nekako je za pretpostaviti da će se zvuk na konkretnim naslovima koju budu podržavali prostorni zvuk, strimati odvojeno od vizualnog prikaza i to pod posebnim protokolima. Kako se, opet, mi ne bavimo pretpostavkama, čekat ćemo službene informacije. 😉
Ukoliko vam je pojam “spatial sound” i dalje maglovit, radi se o naprednoj softverskoj podršci za upravljanje zvuka poput Dolby Atmos tehnologije i sl. Microsoft, između ostalog, vidno progresivno radi na navedenoj tehnologiji, ne bi li pružio prostorni zvuk i izvan spektra uređaja koji podržavaju takve mogućnosti.
Apsolutno je bitno za prepoznati šunja li se neprijatelj s naše desne ili lijeve strane te dali nam diše za vratom. Jel’ netko rekao ASMR?