Apex Legends od trenutka svog potpuno neočekivanog i nenajavljenog izlaska apsolutno žari i pali svijetom gaminga te se nametnuo kao ozbiljna konkurencija dosad neprikosnovenom kralju zarade i broju igrača – Fortniteu.

Unatoč činjenici što nije bilo klasične marketinške kampanje koja bi potencijalno učinila ”medvjeđu uslugu” samoj igri jer bi mediji popratili tu vijest s cinizmom, eventualno pišući da se radi o pukom pokušaju EA-a da se ubaci u to tržište gdje se trenutno obrće najveći novac.

EA se stoga odlučio na manevar neviđen u zadnjih nekoliko godina u AAA sferi, a to je preusmjeriti gotovo kompletan marketinški budžet u suradnju s najvećim streamerima na Twitchu od kojih je najveći i najpoznatiji definitivno Tyler Blevins, odnosno Ninja.

Iako činjenica da se streameri koriste u promotivne svrhe nikome ne bi trebala biti začuđujuća ili ”nedajbože” skandalozna, ovaj podatak pokazuje koliko su uistinu utjecajni, zajedno s činjenicom da igra u nešto više od mjesec dana od inicijalnog izlaska već ima više od 50 milijuna igrača.

Poneki smatraju, s druge strane, kako se ovakvi poslovi kose s inicijalnom svrhom streamera koji bi trebali davati objektivna viđenja o igrama koje streamaju, a dodatan problem predstavlja činjenica da niti EA niti Ninja nisu htjeli komentirati ove navode.

Ono što bi svakako bilo problematično jest da igra nije objektivno toliko dobra koliko uistinu jest, a da ju je Ninja hvalio na sva zvona. U tom trenutku bi izgubio dobar dio kredibiliteta koji posjeduje, primjerice da je umjesto Apex Legendsa odlučio streamati jednu drugu EA-ovu igru koja je nedavno izašla…