Witchfire je gotički old-school shooter za kojega smo prvi puta saznali na prošlogodišnjoj ceremoniji The Game Awards 2017, a od tada mu nije bilo ni traga ni glasa. Studio The Astronauts (prethodno poznati po The Vanishing of Ethan Carter koja je između ostaloga osvojila prestižnu nagradu BAFTA) sada je najavio da i dalje rade na igri te da pokreću seriju tjednih razvojnih dnevnika.

U prvome razvojnome dnevniku u nizu, iz studija su htjeli uvjeriti javnost da projekt ni u kojem slučaju nije zamrznut, već da se tijekom zadnjih godinu dana nisu javljali jer su: a) mali studio od samo osam ljudi; b) naporno rade na igri koja zahtijeva puno truda i vremena.

U ovome razvojnom dnevniku iskoristili su priliku kako bi nas podsjetili o čemu se radi u igri Witchfire. Naglasili su kako ovo nikako nije story-driven igra (kao što je bio Ethan Carter), već punokrvni old-school shooter u kojemu su glavni fokus izazov i vještina. Radnja je smještena u Europu tijekom 15. stoljeća, a mi preuzimamo ulogu “ruke Crkve” u lovu na vještice.

S obzirom da su The Astronauts poprilično malen studio, neće razvijati visokobudžetne međuscene za igru, no to će, kako kažu, igri samo ići u korist jer će biti potpuno fokusirana na akciju.

Također, ukoliko pogledate gore podijeljeni najavni teaser prikazan na prošlodišnjim Game Awardsima, ili pak neke od novih GIF isječaka koje je studio pripremio u sklopu novoga razvojnog dnevnika, možda će vas podsjetiti na neke pucačine koje ste već igrali, poput Bulletstorma ili Painkillera.

Razlog tome je što je upravo osnivač studija The Astronauts – Adrian Chmielarz – radio i na Bulletstormu i Painkilleru sa svojim prijašnjim razvojnim studijom imena People Can Fly, kojega je kasnije kupio famozni Epic Games.

Što se tiče daljnjega razvoja igre Witchfire i faze u kojoj se trenutno nalazi, u razvojnome dnevniku studio navodi kako se “ništa dramatično ne događa”: na igri i dalje rade svaki dan te je puno asseta već gotovo, kao i razni modeli oružja koja ćemo koristiti u igri. Spominju i kako su modelirali i animirali solidnu količinu neprijatelja te trenutno rade na završavanju umjetne inteligencije za njih.

Naravno, dotakli su se i predivnih okolina koje nas očekuju i koje možemo vidjeti u traileru i GIF-ovima te navode kako njihovi artisti naporno rade na assetima za mapu već dvije godine, koristeći uglavnom tehnologiju fotogrametrije (kakvu su iznimno uspješno koristili i u prethodnoj igri The Vanishing of Ethan Carter).

Da ne idemo previše u detalje, na ovome linku obavezno pročitajte prvi u nizu razvojnih dnevnika za igru Witchfire, a spomenut ćemo još da se njezin izlazak zasada očekuje tek nekad tijekom 2020. godine. Mi smo voljni pričekati.