Iduća vijest kao da dolazi iz neke verzije budućnosti u kojoj su zle korporacije iz akcijskih filmova ’80-ih preuzele svijet videoigara. Naime, Activision ima novi patent koji može naštimati matchmaking sustav tako da igračima mikrotransakcije izgledaju primamljivije.

Priča o kojoj je prvi izvjestio Glixel kaže kako zahtijev za patentiranjem ovog sustava seže u 2015., a na njemu je radio istraživački tim u Activisionu. Ukratko, matchmaking sustav igre može se podesiti tako da grupira igrače koji su potrošili svoje novce na snažna oružja s igračima koji to nisu učinili tako da ovoj drugoj skupini igrača pokaže što propuštaju. 

Naravno, cijela situacija je složena i u obzir se uzima skill level, latency, itd. “Mlađi igrači možda će htjeti postati odlični sa snajperom, a matchmaking sustav može ga spojiti s jačim igračem tako da mu se kupovina jače puške čini kao poželjnom opcijom.”, kaže u tekstu patenta. Ako taj novi igrač “padne na foru”, matchmaking sustav ga može spojiti sa slabijim igračima tako da odmah vidi rezultate svoje kupovine te da se ne osjeća kao da je bacio novac.

Igrača se također može spojiti u meč u kojem će njegovo novo oružje biti izrazito efektivno što bi mu, opet, sugeriralo da je kupovina bila dobar odabir. Glixel je istaknuo da su svi primjeri u tekstu patenta bazirani na FPS igrama, no također je napisano kako se ovaj sustav može koristiti i u drugim žanrovima.

Glixelu su iz Activisiona rekli kako je to istraživački patent tima koji radi nezavisno od razvojnih studija koji rade na igrama. Također su rekli kako ovaj sustav nije implementiran u nijednoj igri, a developer Destinyja Bungie je također razjasnio kako ne koriste ovu metodu. 

 

Ufff… Teško za prožvakati.