Divinity: Original Sin II je kako smo pisali krenuo u prodaju prije nekoliko dana, a ekipa Larian Studiosa je jučer objavila kako su vrlo blizu prodaji od pola milijuna.
Ovaj je rezultat iznenadio i njih same, jer kako kaže njihov šef Swen Vincke, prvom dijelu je za isti rezultat trebalo dva do tri mjeseca. Negativna strana čitave priče je grcanje servera koji nisu uspjeli izdržati navalu igrača, pogotovo prvog dana kada je u svijet novog Divinitya “zaronilo” gotovo 180 tisuća znatiželjnika.
Osim što developeri zadovoljno trljaju ruke, ove brojke su im jasan znak da je vrijeme da se pozabave verzijama za konzole, no kako sami kažu, pričekat će još neko vrijeme, te su trenutno fokusirani na prvu zakrpu koja stiže idućeg tjedna.
Ako se prisjetimo da je originalu trebala godina i četiri mjeseca da se pojavi na konzolama, izgledno je da će Divinity: Original Sin II još neko vrijeme biti ekskluzivan samo za PC.