Posljednja igra serijala Saints Row, onaj dugoočekivani novi nastavak – reboot, kritičari su pokopali praktički u trenu izdavanja. Od toga da je igra bila previše repetitivna, likovi mlaki, poluprazne mape bez mnogo realtime događaja i radnje do zaista zaboravne glavne priče. Sve je to utjecalo na generalno loše ocjene zadnje igre uspješnog serijala.
Nažalost, navedena loša prodaja i kritički neuspjeh doveo je do gašenja studija Volition koji je do tada kreirao pet punih igara tog serijala uz jednu ekspanziju. Sada, skoro tri godine od gašenja studija, u intervjuu danom portalu Game File, CEO Saber Interactive, Matt Karch, okomio se na studio Volition.
“Oni nisu znali što točno rade. Nisu imali nikakvo usmjerenje. Igra nije mogla potrajati.”, rekao je Karch i dodao kako ih nakon takvog rezultata nitko ne bi ni želio financirati. “Nažalost, to znači otpuštanja. Da ja vodim team u Kaliforniji, moj cilj bi bio: U redu. Tko su ljudi bez kojih ne želim ovo raditi? Oni postoje. Imamo američki talent [u Saberu]. I tko bi ovo mogao napraviti, za znate, četvrtinu iznosa u Poljskoj?”
Rebootove recenzije Saints Rowa možete se prisjetiti ovdje.