JDM: Japanese Drift Master mogao bi biti melem za ljubitelje arkadnih simulacija te će ih vrlo skoro odvesti u otvoreni svijet, izmišljenu japansku prefekturu – Guntama. U tom prostranom virtualnom prostoru s više od 250 km glavnih cesta nalaze se najpoznatije turističke znamenitosti, kao i legendarna mjesta za ljubitelje automobila, pomiješani kako bi stvorili jedan kohezivni i zadivljujući svijet. Ideja autora je očita, a to je ponuditi sadržaj ne samo za ljubitelje utrka nego i one koji se samo želite voziti japanskim cestama i istraživati okolinu.
A bit će tu i sadržaja za one avanturističkog profila, koji pored arkadne vožnje i putovanja virtualnim zanimljivim svjetovima, žele i priču. Ona će nam se otkrivati kroz događaje unutar igre te mangu koja je originalni uradak poljskog razvojnog tima igre Gaming Factory. Ne treba čuditi kako glavnu ulogu u igri tako ima poljski vozač Toumi, koji sanja o tome da se proslavi na lokalnoj japanskoj sceni uličnih utrka, u čemu će mu pomoći japanski prijatelji, ali i odmoći žestoki rivali.
Svaki automobil licenciranih proizvođača Nissan, Mazda, Subaru (a najavljeno ih je više u budućnosti) moguće je nadograditi, mehanički i vizualno. Po najavama, taj izbor nadogradnji trebao bi biti bogat, od ugradnje novog ECU-a do dodavanja čak i bōsōzoku ispuha. S time da bi ugađanje automobila trebalo biti jednostavno i razumljivo, a ako igrači stvarno žele svoje automobile dotjerati do krajnjih granica, najnapredniji dijelovi će otključati fino ugađanje. Autori kažu kako se svaki pojedini automobil u igri može prilagoditi da bude zvijer za vrhunsko držanje ceste ili kralj driftanja odnosno da bude ono što zovemo zlatnom sredinom iliti na engleskom – allrounder.
Autori najavljuju simcade iskustvo, odnosno “simulaciju kao čvrstu okosnicu igrivosti s dodanim arkadnim slojevima za zabavno i ugodno iskustvo”. Te da će se svaki automobil drugačije ponašati na ulici, da ćemo osjetiti njegovu težinu kada ulazimo u zavoj ili pokušavamo izboriti bolju poziciju velikom brzinom. Naravno, očekujemo da će autori racing igre najveći fokus dati upravo fizici vožnje, a iz Gaming Factoryja kažu kako vjeruju da su pronašli savršenu ravnotežu između zabave i izazova koji proizlaze iz vožnje automobila u stvarnom životu.
Osim toga najavljuju jaku podršku za sve moguće hardverske dodatke, pri tome se ne misli samo na volane. Želja im je omogućiti igračima da na računala spoje praktički bilo što za što nisu mogli unaprijed pripremiti podršku izradom robusnog sustava podrške hardvera. Kako će to funkcionirati i hoćemo li zaista moći spojiti i primjerice ručno složene upravljačke jedinice od izrezanih tipkovnica starih blagajničkih strojeva, poznatih po robusnim mehaničkim tipkama, saznat ćemo u skorijoj budućnosti.
JDM: Japanese Drift Master stiže u prodaju 26. ožujka za PC putem platformi Steam, GOG i Epic.