Vjerujem da svatko od nas u svom gamerskom portfoliju ima barem jednu igru koja je od nas tražila savršeni tajming i ultra preciznu “pixel-perfect” kontrolu kretnji. Koja nas je nebrojeno puta stavila pred odlukom da je vrijeme da se odustane jer je izazov nemoguć, samo da bi joj se koji minut/sat/dan kasnije vratili i tako sve do kraja igre i posebnog osjećaja zadovoljstva, pa i samim sobom. Možda je to bio nekadašnji i originalni Prince of Persia, još stariji Manic Miner, Super Mario Bros. ili noviji Super Meat Boy, sličnih izazova je bilo mnogo.
Iduće godine stiže još jedan takav, potencijalno zanimljiv izazov u vidu igre Bionic Bay, koju inače razvijaju finski developer Juhana Myllys te tajvanski studio Psychoflow Studio (zapravo dva programera koji se bave tehničkom stranom Bionic Baya). U kratkom opisu igre stoji: “Bionic Bay je nova vrsta 2D platformera. Uvodi jedinstvenu mehaniku Swap, koja igračima omogućuje interakciju sa svijetom temeljenim na fizici na nove načine. Imerzivno igranje upotpunjeno je spektakularnim okruženjima i kreativnim dizajnom razina.” A pogledate li trailer, lako ćete prepoznati neke ideje dizajnera te uvidjeti na koji način će testirati naše reflekse, preciznost, kontrolu i nadasve živce. Barem djelomično, jer nadamo se i nekim potpuno otkačenim situacijama koje će pored prvotnog uobičajenog usklika koji… odnosno wtf, nakon nekog vremena donijeti i ushićeni aaahaaaaaa trenutak koji se pamti.
Bijeg iz drevnog biomehaničkog svijeta prepunog maštovite tehnologije i smrtonosnih zamki, s odvažnim skokovima preko ponora bez dna uz izbjegavanje smrtonosnih laserskih zraka i bacača plamena uz jedinstvene mehanike swapanja i tko zna još kakvih drugih radnji i korištenja fizike, pri čemu ćemo gorjeti, slomiti se, zamrznuti, eksplodirati i ispariti – sve to nas očekuje na Steamu i Epicu 2025. godine. Jedva čekamo.