You want to hear a crazy cut story? Upitao je bivši dizajner serijala Titanfalla, Mohammad Alavi, za THE BURNETTWORK osvrćući se na nikad neprežaljeni Titanfall 3 koji je, prema njemu, bio u procesu razvoja preko 10 mjeseci prije nego je čitav projekt otkazan.
Od prije je poznato da se Titanfallu 3 ne treba nadati u skorije vrijeme. Naime, u svibnju smo pisali da se Titanfall 3 neće dogoditi u skoroj budućnosti, osvrćući se na riječi direktora Respawna, Vincea Zampelle, koji je izjavio da bi studio nastavio sa serijalom, to mora biti “prava stvar” te dodao “ako nije pravi trenutak, prava ideja, onda jednostavno nema smisla”.
Sada, Alavi tvrdi da je Titanfall 3 bio u razvoju gotovo godinu dana prije nego što je napušten. “Titanfall 2 je izašao, napravio što je napravio, a mi smo rekli ‘OK, napravit ćemo Titanfall 3’. I, ozbiljno smo radili na Titanfallu 3 10 mjeseci. Imali smo tehnologiju za njega i više misija“, otkrio je.
Zatim je kazao da je tim čak imao i prvu igrivu verziju i osjećao se prilično dobro u vezi nje, iako su imali problema s multiplayerom. No, to za njih jednostavno nije bilo ‘to’ jer je u to vrijeme izašao PUBG i osvojio publiku svojim Battle Royaleom, a tim iz Respawna je odlučio prebacio fokus na izradu igre Apex Legends. “Doslovno smo sami otkazali Titanfall 3 jer smo mislili: ‘Možemo napraviti ovu igru koja će biti malo bolji Titanfall 2, ili možemo napraviti ovu stvar koja je očito predivna”, kazao je.
Za kraj je rekao: “Nemojte me krivo shvatiti, uvijek će mi nedostajati još jedan Titanfall“, i nazvao Titanfall 2 svojim “krunskim postignućem“. Prebacivanje na rad na Apex Legendsu u konačnici je bio “pravi korak“, zaključio je.