Ime Sebastien Bénard možda vam na prvu neće biti poznato. Radi se o tvorcu i glavnom game dizajneru odlične i višestruko nagrađivane roguelike metroidvanije Dead Cells koju je napravio sa studijom Motion Twin. No, Bénard tu nije stao te je jučer najavio svoju novu igru – 2D akcijski sidescrolling platformer Nuclear Blaze na kojem samostalno radi već neko vrijeme sa svojim vlastitim one-man studijom Deepnight Games. Najbolje od svega je što Nuclear Blaze na tržište izlazi već ovoga mjeseca – 18. listopada.
Igra je to u kojoj ćemo igrati kao vatrogasac ubačen u vatrenu stihiju nepoznatog podrijetla, a naš će posao biti istražiti misterioznu vojnu postrojbu kompletno zahvaćenu plamenom i spasiti preživjele. Oslanjat ćemo se na svoje reflekse i vjerno vatrogasno crijevo za gašenje požara, dok će se vatra širiti na sve strane. Čeka nas i bogata priča te skrivene tajne za otkrivanje i skupljanje, a spašavat ćemo i mačke. Sve to bit će začinjeno napetim platformerskim mehanikama, detaljno kreiranim levelima i fantastičnim glatkim kontrolama na kakve smo i navikli iz Bénardove prethodne igre Dead Cells.
Bénard otkriva i da mu je pri kreiranju različitih razina težine uzor bio i višestruko nagrađivani platformer Celeste, pa će igrači moći sami birati niz postavki kako bi težinu igre prilagodili svojim potrebama. “Nema Easy ili Hard modea, ali default postavke smatrajte poprilično teškima“, kaže Bénard. Iako će igra biti jako teška, moći će ju ipak igrati i klinci, jer Nuclear Blaze dolazi i uz zasebni “Kid mode” koji je specifično napravljen za djecu od 3+ godina. U njemu će level dizajn, postavke i gameplay biti prilagođeni tako da pružaju nešto manji izazov.
Nuclear Blaze izlazi 18. listopada ekskluzivno za PC (Steam). Cijena zasad nije poznata, no igru možete dodati na svoju wishlistu putem ovoga linka.