Izgleda da ćemo od danas dobiti još više svjedočanstava developera koji rade na Red Dead Redemption 2 pošto je Rockstar omekšao svoju politiku prema društvenim mrežama.

Rockstar je nedavno došao pod paljbu društvenih mreža nakon što je njihov osnivač Dan Houser u intervjuu otkrio da je studio radio više stosatnih tjedana prije izlaska igre.

Houser se pokušao objasniti, govoreći da se to odnosilo primarno na njega i manji broj pisaca i da nitko, bio on senior ili junior, nikad nije bio primoran raditi toliko sati.

S obzirom na razvijeni senzibilitet i osviještenost šire populacije oko rada u gaming industriji, poglavito notornog “crunch timeu”, dobili smo mnogo mišljenja i razglabanja. Posebno se izdvojio tweet gospodina Job Stauffera, koji je radio u PR odjelu Rockstara prije i tijekom izlaska GTA IV, te u svome tweetu tvrdi da su uvjeti rada bili daleko ispod standarda:

Od tada, čini se da je Rockstar omekšao svoju politiku u vezi svojih radnika i njihovih aktivnosti, odnosno vokalnosti na društvenim mrežama. Vivianne Langdon, programerka za Rockstar San Diego, je u svome tweetu napomenula da nikad nije radila više od 50 sati tjedno.

Iako tweet nije polučio reach kao Stoufferov, Langdon napominje da Rockstar dopušta svojim radnicima da izraze svoje mišljenje o radnim uvjetima, tako da možemo očekivati sijaset mišljenja trenutnih zaposlenika Rockstar Gamesa.

Bilo kako bilo, najiščekivanija igra godine, a vjerojatno i generacije nas očekuje 26. listopada na PS4 i Xbox One.