Nakon što su igrači podigli kuke i motike naspram Electronic Artsove mikrotransakcijske politike u Star Warsima Battlefront II, spomenuta tvrtka je priznala da griješi.

Zvuči nemoguće, no ranije najavljene in-game transakcije za stvarni novac su prema novom službenom priopćenju onemogućene.

Priopćenje potpisuje Oskar Gabrielson iz DICE-a koji kaže kako su pomno razmotrili prigovore i zaključili da bi opcija kupovine dala nemjerljivu prednost igračima koji su spremni za to izdvojiti stvarni novac.

To im, tvrdi, nikad nije bila namjera i ispričavaju se što od samog starta to nisu uvidjeli, no eto, dan prije izlaska došlo je do pomaka u Sili i glasovi milijuna onih koji su najavili kako neće kupiti igru upravo zbog toga su nadvladali prvotne planove EA. D

oduše, najavljuje kako će opcija kupovanja kristala postati dostupna nešto kasnije nakon što izvrše daljnje prilagodbe, no o tome ćemo razmišljati kad bude vrijeme, iako nam se inicijalno ne sviđa.