Još malo tužnih vijesti za ljubitelje MMORPG žanra. Dok mnogi naslovi uživaju u svom uspjehu, nažalost se drugima događaju suprotne stvari. Carbine Studiosov WildStar, SF MMORPG karakterističnog vizualnog stila je pobrao lovorike kritike i igrača, no to mu nije pomoglo da se uzdigne iznad gomile osrednjih MMO naslova koji su dostupni na tržištu (a WildStar je sve samo ne osrednji naslov). Ukidanjem pretplate i prelaskom na free-to-play model, izdavač NcSoft se nadao udahnuti novi život WildStaru, no i taj zanos je bio kratkog vijeka. Po riječima mnogih igrača i fanova, prelazak na F2P model se dogodio prekasno te su mnogi igrači izgubili interes za igrom te otišli na neke druge naslove.
S obzirom da WildStar očito nije financijski unosan ni upola koliko bi bilo dovoljno, tako je odgođen i dugoplanirani izlazak na kinesko tržište, oko kojeg je bila stvorena poprilično snažna i vrlo pozitivna marketinška kampanja. Također, na socijalnim mrežama, a ponajviše na Twitteru, svako malo se javljaju developeri iz Carbine Studiosa da više nisu njihovi zaposlenici (trenutačna brojka se vrti na oko 60 – 70 zaposlenika). Sve navedeno ne jamči blistavu budućnost za WildStar, te bez obzira što iz NcSofta govore da će se i dalje fokusirati na europsko i američko tržište, ukoliko se nešto drastično ne promijeni, ne bi bilo ništa čudno da se igra ugasi. NcSoft osim što je poznat kao izdavač vrlo popularnih naslova poput Guild Wars 2, Aion i Blade & Soul je također znan i kao izdavač koji se ne libi ugasiti naslove koji financijski nisu dovoljno unosni, a najbolji primjer za to je City of Heroes, za čije gašenje su im se mnogi igrači jako zamjerili, i to u tolikoj mjeri da više uopće ne žele zaigrati igre koje izdaje NcSoft.
MMORPG je definitivno riskantan žanr u gamingu. Koliko može biti uspješan i unosan, toliko može i mnoge studije baciti u potpunu depresiju i bankrot.