World Health Organization je podigao prašinu u gaming svijetu s viješću da predlažu klasifikaciju dva moguća poremećaja.

Prvi je ovisnost o gamingu, koja njihovim riječima označava “umanjenu kontrolu nad igranjem igara, sve veći prioritet gaminga nad ostalim interesima u životu i dnevnim aktivnostima te nastavak igranja u istom obujmu unatoč negativnim posljedicama. ” Drugi poremećaj su definirali kao “opasno igranje”, odnosno “hazardous gaming“, što bi označavalo da osoba igra videoigre do točke kada joj one prouzročuju doslovnu fizičku bol.  Jasno je da uvođenje ova dva poremećaja u službenu klasifikaciju bolesti ne bi nužno promijenilo gaming industriju kao takvu, koliko bi olakšalo pružanje pomoći osobama koji su o igrama ovisne.

The Association for UK Interactive Entertainment (UKIE) i European Games Developer Federation (EGDF), između ostalih pripadnika gaming industrije, su potpisali zajedničku izjavu u kojoj kritiziraju odluku WHO-a. Navode da igre imaju “obrazovnu, terapeutsku i rekreacijsku vrijednost koja se naveliko priznaje”. Izražavaju svoju zabrinutost namjerom WHO-a unatoč postojanju snažne opozicije u zdravstvenoj i znanstvenoj zajednici te navode da su dokazi za uključivanje ova dva poremećaja izrazito osporeni. Zabrinuti su implikacijama koje bi ovakva odluka mogla imati na zdravstvene sustave diljem svijeta te urgiraju WHO da promjene odluku.