Morski psi su glavni grabežljivci u morskim ekosustavima, što znači da imaju malo prirodnih neprijatelja, ali jedan od najopasnijih je svakako čovjek. S ciljem očuvanja okoliša i zaštite morskih pasa, 29. ožujka 2023. godine u Zagrebu u Hall of Gameu održana je tiskovna konferencija povodom pokretanja kampanje “Let’s Care About Each Other”.
Trogodišnja kampanja “Let’s Care About Each Other” bavit će se zaštitom morskih pasa, a poznati domaći gaming brend White Shark najavio je da će biti organizator i pokrovitelj akcija vezanih za brigu o okolišu s ciljem zaštite morskih pasa, zaštite i očuvanja mora i oceana, akcija čišćenja mora i obale, edukacija, te aktivnosti poticanja ekološke osviještenosti i korištenja recikliranih materijala. S tim na umu, treba napomenuti da je White Shark, koji je od rujna prošle godine službeni donator najveće svjetske organizacije za zaštitu okoliša International Union for Conservation of Nature s naglaskom na zaštiti morskih pasa, najavio potpuno izbacivanje plastike iz svih pakiranja White Shark proizvoda najkasnije do kraja naredne godine, te početak proizvodnje gaming artikala od reciklirane plastike izvađene iz oceana i mora.
Ambasadori ove hvalevrijedne kampanje su Alen Soldo (najveći znanstveni autoritet za morske pse na Mediteranu), Vanja Peleš (svjetski prvak u ronjenju na dah i ekološki aktivist), Ribafish (influencer i ekološki aktivist), Miro Odak (frontman grupe Lili Gee i ekološki aktivist) i splitski skladatelj Mirko Krstičević, poznat kao autor pjesme Da mi je biti morski pas koja je proglašena službenom himnom kampanje.