Nakon velikog uspjeha misteriozne avanture Unforeseen Incidents, njemački studio Backwoods Entertainment nakon skoro pet godina pri kraju je razvoja eskapističke avanture We Stay Behind. Naši pratitelji možda su se sjetili kako smo demo igre isprobali u streamu prošle godine kao dio bogatog sadržaja četvrtog dana eventa Reboot Online Games Week 2022 powered by A1. Ako se želite prisjetiti kako je to izgledalo, pogledajte priloženi video (namješteno na vrijeme početka streama demoa).

U međuvremenu ima i vijesti oko igre. Počnimo od toga da je novi demo za PC sada dostupan umjesto starog (kojeg smo mi streamali) te da daje igračima puno bolji dojam o tome kako će se u konačnici igra odvijati, a možemo dodati i – osjećati. A potom i da od danas, 10. kolovoza, kreće kampanja na Kickstarteru koja omogućuje igračima da postanu dio igre na mnogo načina. Iz studija nam za tu priliku poručuju: “Do sada smo bili u mogućnosti financirati razvoj We Stay Behinda kroz javno financiranje i uspjeh naše prve igre, Unforeseen Incidents. Naš izdavač nam pomaže s QA-om, lokalizacijom i glasovnim snimkama. Zahvalni smo na njihovoj podršci i za priliku da oživite ovu igru. Još uvijek imamo neke stvari na umu koje će općenito učiniti boljom igru, a koje uključuju vas kao zajednicu. Dodatna sredstva koja dolaze iz ove Kickstarter kampanje pomoći će nam da završimo igru, a prošireni ciljevi omogućuju nam da dodamo fantastične nove značajke koje imamo na umu i koje bismo voljeli vidjeti u našoj igri.

Da podsjetimo, We Stay Behind je avantura u trećem licu za jednog igrača te zapravo misterija koja se poigrava sa snovima i stvarnošću. Zaplet je svakako zanimljiv – naime komet je na putu da uništi mali grad, ali njegovi stanovnici odbijaju otići, a mi kao igrači počinjemo tako intervjuirati ljude Laburnum Creeka, te istražujemo prekrasan nacionalni park i otkrivamo tajne ovog slikovitog gradića.

U nastavku možete pogledati trailer starog demoa, a odlučite li se zaigrati novi demo, možete usporediti razlike pa ako vas cijeli proces zainteresira – možda imate afiniteta za neki od poslova razvoja igara. Nikad se ne zna 🙂