Cyberpunk 2077 definitivno je jedna od najočekivanijih igara ove generacije konzola, a trenutno, prema izjavama jednog developera iz studija CD Projekt RED, igra zvuči sve bolje.
Mateusz Tomaszkiewicz, direktor questova za Cyberpunk 2077 u intervjuu za španjolski web portal AreaJugones progovorio je o trenutnom stanju igre, a podijelio je i nekolicinu novih zanimljivih detalja.
Prema Tomaszkiewiczu, trenutni build igre podosta je drugačiji od onoga kojega smo imali priliku vidjeti prošle godine na događajima E3 i gamescom te nešto kasnije na službenom Cyberpunk 2077 YouTube kanalu.
Naravno, ključni elementi igre nisu promijenjeni – i dalje se radi o narativnom RPG-u iz prvoga lica koji će imati ogroman otvoreni svijet smješten u univerzum klasičnog “pen & paper” RPG-ja Cyberpunk 2020 te će igračima ponuditi mnogo načina na koje će moći obavljati misije na koje naiđu.
“Očito postoji još mnogo stvari koje nismo otkrili o samoj igri, postoje stvari na kojima još radimo. Rekao bih da je igra podosta drugačija od one koju smo prikazali prošle godine, ali kao i što sam rekao, još uvijek postoje detalji na kojima trenutno radimo“, Rekao je Tomaszkiewicz, ako je vjerovati Google prevoditelju.
Tomaszkiewicz je ponovio kako je demo koji su prikazali na prošlogodišnjem sajmu E3 samo mali dio igre, a budući da je studio od tada proveo puno vremena implementirajući novi sadržaj i polirajući ono što se nalazi u igri, naveo je kako se čišća slika o tome što je zapravo Cyberpunk 2077 tek počela pojavljivati.
“Poliramo sve i neprestano razmišljamo kako bismo ovu igru učinili zanimljivijom te kako gameplay možemo napraviti boljim. Gameplay koji smo prikazali prošle godine doslovce je bio samo mali dio igre. Nije bilo jasne slike o tome kako se igra uklapa u otvoreni svijet ili kako se uklapa u veću sliku, ali sada je sve kliknulo“, rekao je Tomaszkiewicz te zatim objasnio odakle crpi inspiraciju za rad na Cyberpunku 2077
“Što se mene tiče, Vampire the Masquerade – Bloodlines. Ovo je savršen primjer RPG igre iz prvoga lica u kojemu sam osobno uživao. Način na koji je njegova nelinearnost ugrađena u sam gameplay i dijalog je odličan.”
Osim Vampire the Masquerade, Tomaszkiewicz navodi i serijal Deus Ex, posebnice originalnu igru koja je, prema njegovim riječima, ostavila velik utjecaj na njega kao developera i igrača. “Ono što sam stvarno volio u toj igri je bila mogućnost prelaska misija na puno različitih načina. Igra nije bila utemeljena samo na odlukama za vrijeme dijaloga već ste na samoj mapi imali različite točke ulaska koje su vam omogućavale ulazak u zgradu kao i elemente koji su otvarali drugačije puteve. Ukratko, Vampire Bloodlines i Deus Ex su moje dvije najveće inspiracije“, zaključio je.
S obzirom da internetom kruže glasine o tome kako će Cyberpunk 2077 biti cross-gen naslov, novinar je upitao Tomaszkiewicza kako razvojni tim stoji s razvojem igre za sljedeću generaciju konzola.
“Teško je reći. Moguće da će se to jednoga dana i dogoditi, ali pitanje je kada? Mislim da je prerano govoriti o tome. Trenutno smo usredotočeni na trenutnu generaciju i naš je cilj dostaviti igru na PlayStation 4, Xbox One i PC.”
Drago nam je čuti kako razvojni tim radi i vidi napredak na ovom ambicioznom naslovu. Ovo nam zasigurno daje do znanja da ćemo tijekom ovogodišnjeg sajma E3 vidjeti nešto više novosti vezanih za samu igru.
Cyberpunk 2077 na PC, PlayStation 4 i Xbox One dolazi “kad bude spreman”, a do tada u nastavku još jednom pogledajte fantastičan trailer koji je po prvi puta bio prikazan na prošlogodišnjoj Microsoftovoj E3 pressici.