Ekipa iz Ubisofta objavila je novu zakrpu za Tom Clancy’s The Division, oznake 1.02, koja donosi niz promjena zbog kojih će igra postati stabilnija i, na koncu, bolja nego što je bila dosad.
Uz nezaobilazni niz tehničkih sitnica koje će zakrpa ispraviti, tu je nekoliko promjena koje će in-game svijet učiniti izazovnijim. Prvo, NPC-jevi s imenom više se neće respawnati u otvorenom svijetu, što znači da će farmanje opreme postati nemoguće. Ovo je dobra vijest, budući da je silovanje identičnog protivnika igru činilo nepotrebno dosadnom, iako shvaćamo koliko je neodoljivo loviti ta „obojena“ oružja.
Druga velika promjena odnosi se na Dark Zone. Mračna će zona odsad praštati nešto više i nakon smrti oduzimati manje DZ bodova i iskustva, neovisno o tome igramo li pošteno ili smo krenuli nasilničkim stazama. Nagrade će biti nešto bolje ako rješavamo misije, a poboljšat će se i ako napadamo Rogue agente. Ovo bi trebalo osigurati nešto više napetosti i osjećaj uspjeha kojeg je dosad nedostajalo.
Više informacija možete pronaći na službenim forumima.