Rougelite i soulslike kombinacija je kao jagode i šlag, mlijeko i keksi, ćevapi i luk… Ne samo po pitanju kvalitete sljubljivanja (kad već idemo po kuharskoj alegoriji), nego i po pitanju kvantitete, jer takvih igara sličnog žanra je danas kao gljiva nakon kiše. Kako se onda istaknuti i doprijeti do nas igrača da bi uopće pokazali to svoje “nešto i posebno”? U slučaju igre Source of Madness – koja je do danas bila u Early Accessu, a od danas i u punoj verziji, također na Steamu ali i za konzole PlayStation 4 i 5, Xbox Series X i S, Xbox One te Nintendo Switch – ta razlika i inspiracija kod potencijalnih igrača bit će nešto od ovih elemenata:
> “kozmičko hororast” setting koji je nastajao pod očitim dojmom radova pisca H.P. Lovecrafta te umjetnika Zdzisława Beksińskog, sve prezentirano glatkim animacijama i posebnim vizualnim stilom
> napredna umjetna inteligencija koja “uči” dok igramo i želi nam zagorčati život s do milijardu permutacija proceduralno generiranih spodoba
> igra je ispolirana i optimizirana na svim platformama, barem tako tvrdi izvršni direktor studija Carry Castle: “Naporno smo radili na dodavanju sadržaja i optimiziranju koda igre tijekom njezina vremena u Early Accessu i stvarno smo uzbuđeni što je danas puštamo u prodaju kao optimizirani naslov koji fantastično radi na konzolama i PC-ju”
To bi, vjerujemo, trebalo biti dovoljno razloga da “bacite pogled” na Source of Madness. Osim ako ne volite igre koje kombiniraju značajke soulslikea i rougelitea, što je otprilike kao da ne volite jagode i šlag ili pitu i jogurt ili…