Točno godinu dana u sat nakon što su izdavač Nacon i razvojni studio Teyon (Rambo: The Video Game, Terminator: Resistance) najavili svoju novu igru RoboCop: Rogue City, dobili smo i premijerni gameplay trailer prikazan sinoć uživo na online eventu Nacon Direct.

Još od prošle godine znamo da RoboCop: Rogue City donosi potpuno novu priču koja je blago bazirana na originalna tri filma RoboCop s kraja osamdesetih i početka devedesetih. Znali smo i da će to biti pucačina iz prvoga lica u kojoj ćemo na raspolaganju imati RoboCopov legendarni pištolj Auto-9, nadljudsku robotsku snagu, godine iskustva u policiji te brojne alate i gadgete u borbi protiv kriminalnih sila koje pokušavaju uništiti naš grad Detroit.

Ono što dosad nismo znali je kako će ta igra uopće izgledati, a sada napokon imamo kakav-takav odgovor na to pitanje. Da bi pucačina iz prvog lica u ulozi RoboCopa mogla funkcionirati, nismo imali jasnu predodžbu, no čini se da bi ovo jedinstveno iskustvo moglo biti sasvim solidno. Također, ono što od prije znamo je da ćemo kao najpoznatiji kiborg policajac imati moć odlučivanja želimo li izvršavati naredbe i direktive ili ćemo stvari uzeti u svoje ruke.

Razvojni studio Teyon u tom kontekstu obećava da ćemo morati biti oprezni jer kako se priča razvija, naši izbori bit će izrazito važni i utjecat će na bogatu priču, dok će na nas potencijalno utjecati korupcija i pohlepa koja u Detroitu nema granica.

Odlična je i vijest da kultni holivudski glumac Peter Weller iz serijala filmova RoboCop i ovdje ponavlja svoju ulogu te će RoboCopu u igri posuditi glas. Kako sve to skupa zvuči i izgleda, pogledajte u premijernom gameplay traileru, a RoboCop: Rogue City na tržištu očekujemo u lipnju 2023. godine za PC, PlayStation 5, Xbox Series X|S i Nintendo Switch.