Danas čak i ptice na grani znaju da je japanski studio FromSoftware obilježio proteklo desetljeće gaminga i utjecao na budućnost razvoja vrlo specifičnog oblika akcijskih RPG-ova koji se primarno oslanjaju na atmosferu, kompleksni dizajn mehanika i tešku borbu.
Naravno, pričamo o podžanru Souls-like kojeg je FromSoft popularizirao kroz igre Demon’s Souls, serijal Dark Souls i Bloodborne, a njihov utjecaj bio je toliki da danas postoji masa igara koje se hvale pojmom Souls-like. No, stvari postanu dodatno interesantne kad se tog žanra uhvate manji nezavisni studiji kao što je razvojni tim Massive Work Studio koji već nekoliko godina radi na igri Dolmen.
Ako vam se video sviđa, ostavite lajk, pretplatite se na naš YouTube kanal i stisnite zvonce, a u videu u nastavku saznajte što je Dolmen i zašto nam djeluje kao interesantan miks Dead Spacea i Aliena u Souls-like okruženju.