Uh, nakon što je cijela 2022. bila apsolutno krcata kandidatima za igru godine, malo je čudno što (konačno) igramo God of War Ragnarök. Trebali bismo skočiti na svaku priliku koja nam se pruži da vam damo još neke informacije o najiščekivanijoj igri godini, pogotovo nakon što ju konačno imamo u rukama, no zapravo ne želimo otkrivati apsolutno ništa o nastavku Kratosove i Atreusove priče. I da smo malo subverzivniji možda bismo i ovdje završili s dojmovima s početka igre ali nismo baš takvi gadovi.
Glumačke izvedbe su izvanredne – želite provoditi vrijeme s ovim likovima
Treba pohvaliti i izvedbenu odnosno tehničku stranu cijele priče jer zasad igra radi k’o vurica. Dapače, toliko je sve glatko da nam je postalo muka. Eh sad, ne pretjerujemo kad to kažemo – sve je toliko brzo i fluidno na defaultnim postavkama u performance modu da smo dobili motion sickness na prvu i prebacili se u resolution mode i 30 sličica u sekundi (koje ovdje djeluju kao 60, bez šale). Kao mali disclaimer, motion sickness se pojavio vrlo vjerojatno od umora uzrokovanog bivanjem friškim roditeljom, no ako vam nekad od brzih pokreta u igrama zna biti mukica, preporučujemo da prvo probate sa smanjivanjem osjetljivosti analoga. Na kraju se ispostavilo da, barem nama, problem nije bio u 60 sličica u sekundi već u kombinaciji glatkoće izvedbe fps i defaultne osjetljivosti kamere. Ovo je i odlična prilika da još jednom nahvalimo opcije pristupačnosti koje Ragnarök ima i u kojima generalno PlayStationove ekskluzive briljiraju posljednjih godina.
Ragnarök se u prvim satima doima kao prirodna kontinuacija prve igre s puno većom raznovrsnošću – pogotovo kod neprijatelja
RPG elementi odnosno level-upanje te kreiranje nove opreme funkcioniraju jednako kao i u igri iz 2018. godine – skupljate resurse kako bi craftali nove oklope, odnosno nove elemente za svoja dva oružja te se usmjerili želite li više prioritizirati napad ili obranu. Nama se još uvijek nekako prirodnim čini da Kratos jako udara – neprijatelj vas ne može ozlijediti ako vi njega prije toga ubijete.
I na koncu, možda i najbitnija stvar u cijeloj priči je – priča. Glumačke izvedbe su briljantne – kako se neki novi likovi prvi put pojave u igri, naprosto ih želite opet vidjeti što prije. Thor i Odin su spektakularni, a poznata lica poput patuljačke braće Brocka i Sindrija opet služe kako bi unijeli dozu dobrog humora u Kratosovu ozbiljnu avanturu. Jedva čekamo vidjeti kakva je sva iznenađenja Santa Monica ubacila u igru te što nas sve čeka u daljnjem putovanju kroz svih 9 svjetova.