Moramo priznati kako smo premlako pristupili prvoj potpuno novoj igri ovog famoznog serijala još nakon The Forgotten Sandsa iz davne 2010. godine. Možda je zbog razdoblja u kojem se častimo sjajnim igrama u vidu Alana Wakea II ili Starfielda koje su izvrstan primjer singleplayer igara u kojima ne postoji problem trajnosti s obzirom na to da očekuju od igrača ponovno igranje – ne samo zato što su sjajne i zabavne nego i jer samo tako i isporučuju potpuni paket priče i iskustva. Možda i zbog potencijalnog zasićenja metroidvanijama u kontekstu kako ih je bilo puno sjajnih već samo u zadnjih nekoliko godina pa je teško zamisliti još jednu takvu. Ili zbog glavnog lika Sargona koji zapravo nije princ nego ratnik Immortal (po uzoru na elitne perzijske ratnike iz vremena Ahemenidskog Carstva školovane od ranog djetinjstva). Možda malo i zbog art stila koji podsjeća na live action igre s kojima nas ne vežu pretjerano lijepe uspomene.

PARIRANJE je ključno i ovisno o protivničkom napadu donosi različite razine uspješnog kontriranja. Jasno, za veći rizik ako ne pogodite pravi trenutak.
Sve to pada u vodu jednom kada vas igra uhvati u vrtlog
A to se dogodi vrlo brzo od početka igre – već nakon desetak minuta kada u prvom okršaju s mini-bossom shvatite kako je nužno pronaći pravi obrazac napada te omjer pariranja i uzmicanja radi potencijalno veće nagrade u vidu jačeg protunapada. Otvaranje priče i svijeta igre, koje slijedi odmah potom, svakim novim satom igranja otkriva nove detalje kompleksnog ali sjajnog osmišljenog dizajna borbe, popraćeno pričom, likovima, idealnom glazbenom podlogom i interesantnim konceptualnim artom protivnika i okoline koji možda koristi izabrani art stil i zbog stabilne i vrhunske tehničke izvedbe koja pored svega omogućava izvođenje u 120 fpsa na
Modernizirani ključni elementi igrivosti kultnog serijala stvorit će fanove u novim generacijama igrača
Vrckasti i ponekad naivni Sargon je zapravo potiho urnebesan
Sjajan početak godine
Prince of Persia: The Lost Crown ima dostupan demo. Mogli ste ga ekskluzivno isprobati i na sajmu Reboot InfoGamer 2023 powered by A1 još u listopadu. Doduše ne znamo koliko vam ta iskustva mogu pomoći u promišljanju je li ovo igra za vas. Jer polazimo od sebe i svojih iskvarenih predrasuda koje, igrajući igru, sve do jedne pobijamo. A možda je to i dobra stvar jer sad uživamo i više – ništa ljepše nego pronaći dragulj kada ga ne očekuješ. Neka samo tako ostane do kraja u želji istraživanja svih skrivenih i naizgled nedostupnih koridora Planine Qaf.
Recenzentski primjerak igre ustupio izdavač. Prince of Persia: The Lost Crown izlazi 18. siječnja u verzijama za PC, PS5, PS4, XSX, XOne i Nintendo Switch.

NAIZGLED NEIZBJEŽNE SITUACIJE vjerojatno ipak imaju rješenje što omogućuje izvrsna tehnička izvedba i responzivne kontrole.

ELEMENTI METROIDVANIJE odlično su se uklopili u dizajn igrivosti.

UZ ISPRAVAN PRISTUP možete riješiti svakog protivnika, čak i iz prve. Ali i mučiti se s njim forsirate li neprikladne kombinacije napada, comboa, uzmicanja i pariranja.