Od svog izlaska u ožujku ove godine Obsidian Entertainmentov Pillars of Eternity prodao se u više od 500.000 kopija, potvrdio je izdavač Paradox Interactive. Vrijedi spomenuti da se ne radi o broju isporučenih kopija, već o broju kopija koje su završile u rukama igrača.
„Svi uspjesi koje je ova igra ostvarila, od uspješnog zaključenja Kickstarter kampanje, preko izlaska pa nadalje bili su iznimni trenuci ako razmislimo kako je igra počela svoj život.“ – napisao je predsjednik Obsidiana Feargus Urquhart u službenom priopćenju – „Pillars of Eternity je iskustvo koje je promijenilo život meni i svima koji su na projektu sudjelovali.“
Na uspjeh igre osvrnuo se i predsjednik Paradoxa, Fredrik Wester, rekavši kako je ohrabrujuće vidjeti da igrači još uvijek imaju želje i volje igrati klasične CRPG-ove. Wester je objasnio da je Paradox uvijek vjerovao da za tradicionalne CRPG-ove ima dovoljno mjesta te da je ponosan što pola milijuna igrača dijeli to mišljenje.
Podsjetimo, Pillars of Eternity je na tržište stigao zahvaljujući Kickstarteru gdje je 2012. godine pod imenom Project Eternity prikupio više od 3,9 milijuna američkih dolara. Igru je podržalo nešto manje od 74 tisuće igrača i već je tada bilo jasno da će Obsidian napraviti velike stvari.