Jedno je igrati i proživljavati horor igre iz prve perspektive – ali zamislite da ste zatočeni u sablasnoj vili, ne vidite ništa, a jedini vodič kroz tminu vam je plišani medvjedić! Upravo takav scenarij iskoristili su autori iz studija Starbreeze Entertainment i The Gang (uz pomoć studija Flat2VR za VR inačice) u svom hororcu Out of Sight, netipičnoj horor avanturi koja je danas stigla u prodaju za PC, PlayStation 5, Xbox Series X|S i Steam VR, dok verzije za Nintendo Switch te Meta Quest i PS VR2 stižu uskoro.
U središtu igre je Sophie, djevojčica bez vida koja, uz pomoć svog medvjedića Teddyja, pokušava pobjeći iz jezive vile. Ako se pitate kako, ne očekujte logičan odgovor. Ili očekujte, ovisno o vašem poimanju logičnog. Naime igru promatramo iz Teddyjeve perspektive, što Out of Sight čini avanturom s pogledom iz drugog lica – doslovce. A upravo bi ta druga perspektiva, u kombinaciji s emotivnom pričom i žanrom psihološkog trilera, trebala činiti ovu igru posebnom.
Zanimljivo je kako je Out of Sight zapravo nastao kao studentski projekt na švedskoj akademiji Futuregames. No, nakon što je prototip oduševio testne igrače, autori su odlučili ideju razviti do kraja. U tome im je pomogao Starbreeze koji je prepoznao kvalitetu projekta kojeg je na kraju i izdao.
Osim intrigantne perspektive i horor atmosfere, igra se oslanja na zvuk, instinkt i orijentaciju kroz prostor. Rješavat ćemo zagonetke, izbjegavati prijetnje i otkrivati tajne prošlosti vile, a sve to bez tipičnog oslanjanja na vid.
Za one hrabrije, Out of Sight dostupan je i u VR izdanju (zasad za Steam VR). Naravno, prvo što nam pada na pamet je – što ćemo vidjeti u VR okruženju i odgovor je – ono što vidi i Teddy.
Ovaj netipični psihološki horor može nam ponuditi zapravo ono što mnogi autori psiholoških hororaca i žele ponuditi – posebno i jezivo iskustvo neočekivane atmosfere uz netipično pripovijedanje. Pa ako se želite i sami uvjeriti u istinitost tvrdnji, cijena igre za osobno isprobavanje, pardon – za isprobavanje kroz Teddyjeve oči – je 24.99 eura.