Nakon što smo prije mjesec dana napokon dobili premijerni gameplay prikaz za Elden Ring – najočekivaniju igru godine i idući naslov razvojnog studija FromSoftware, izdavač Bandai Namco na službenu je stranicu igre jučer postavio hrpu novih detalja o priči, settingu i gameplay značajkama. 

Za početak, podsjećaju nas o pozadinskoj radnji svijeta koji nosi naziv The Lands Between. Nekadašnji Zlatni poredak je srušen, a polubogovi (čitaj: bossevi s kojima ćemo se boriti) drže krhotine Elden Ringa te se prepiru i ratuju oko ruševina nekad savršenog carstva koje su zlatni vođe – bogovi (poznati kao Greater Will) napustili.

Kao što smo u FromSoftwareovom serijalu Dark Souls bili Chosen Undead, kasnije i Unkindled te Ashen One, u Elden Ringu igrači će se zvati Tarnished – ocrnjeni i izopaćenici čiji su preci nekad bili stanovnici zemalja zvanih Lands Between, ali su odavno protjerani iz kraljevstva. Kao predstavnici naših predaka vratit ćemo se i zatražiti obećano gospodstvo koje nam je legenda obećala, pa će jedan od krajnjih ciljeva igre biti – zauzeti Lands Between koje nam pripadaju rođenjem.

Već neko vrijeme znamo da će svijet igre Elden Ring imati ogromnu open-world mapu u kojoj će s razlogom postojati sustav za Fast Travel. Nove informacije o lokacijama ističu da ćemo istraživati golema prostrana polja, galopirati na efemernom konju preko brežuljaka i penjati se na vrh kamenitih stijena, otkrivajući svijet prepun života i opasnosti.

Na velikim poljima gdje započinje vaše putovanje, mitska bića prolaze po veltovima, neizrecive strahote vrebaju po močvarama, a svakakvi vojnici i putujući ratnici čekaju one koji nesvjesno lutaju. Stidljiva bića grickaju slatke trave ili se provlače kroz šipražje“, stoji na stranici igre pod novim informacijama, a potvrđeno je i da ćemo se putem susresti i s nekim NPC stanovnicima koji nas neće napadati i koji su zadržali svoj razum nakon uništenja kraljevstva te će nam nuditi pomoć i odgovore ukoliko mi pomognemo njima.

Polubogovi i bossevi s kojima ćemo se boriti – nekadašnji lordovi i članovi kraljevske plemićke obitelji – smješteni su u palače i druga područja prepuna zamki, tajni i stražara, a moć crpe iz krhotina Elden Ringa. Na nama će biti da pomoću snage, moći i magije ponovno preuzmemo zemlje od njih. “Izbor je vaš. Žudite li za moći ili tražite razumijevanje? Odlučite sami, a zatim izgradite svoga lika kako vam odgovara“, kaže FromSoftware, naglašavajući da ćemo se, osim kreiranja vlastitoga lika, suočiti i s određenim izborima koji će očigledno utjecati na priču i završetak, kako je to i u njihovim prethodnim igrama.

Čini se da će Elden Ring imati sustav stealtha, odnosno šuljanja i, između ostalog, skrivanja u žbunju, nalik serijalu Assassin’s Creed i drugim stealth akcijskim igrama

Izbore ćemo donositi i prilikom otključavanja više od stotinu vještina koje ćemo moći kombinirati i prilagođavati vlastitim željama (što sugerira fluidniji sustav otključavanja i korištenja RPG vještina bez da nas igra ograničava na specifični put), a studio ponovno ističe tek nedavno otkrivenu informaciju o novom sustavu stealtha pomoću kojega ćemo moći izbjeći opasnosti ili neprijatelje uhvatiti nespremnima. Novost je i da ćemo moći iskoristiti okoliš, vremenske uvjete i doba dana kako bismo stekli prednost nad neprijateljima, iako nije objašnjeno kako će to točno funkcionirati i što to zapravo znači.

Borit ćemo se i na konju protiv drugih konjičkih plaćenika u svojevrsnim viteškim okršajima, ovladavati tajnama drevnih čarolija od majstora, pozivati duhove drugih palih igrača koji će nam pomagati u borbi i otkrivati bogatu povijest svijeta koju su napisali Hidetaka Miyazaki i pisac Game of Thronesa – George R.R. Martin. I ako ste sumnjali, u svemu tome umirat ćemo jako puno puta jer “tako se rađa šampion, odnosno Lord“, zaključuje FromSoftware na službenoj stranici igre.

Elden Ring izlazi 21. siječnja 2022. godine za PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S.