Usred pozitivnih osvrta i vijesti o For Honoru koje dolaze sa svih strana, Ubisoft nas je iznenadio i još jednom novošću. Naime, Watch_Dogs 2 je jučer dobio novu poprilično veliku zakrpu koja, osim brojnih noviteta u samoj igri, donosi također i nagovještaj za budući nastavak igre.
Kako stoji u zapisima koje je Ubisoft objavio na službenim stranicama, novom zakrpom pokriveni su tehnički prepravci u online komponenti, omogućena je besplatna nadogradnja sadržaja u igri, te su ispravljeni i razni bugovi. Zakrpa će kroz kratko vrijeme biti provedena na PS4, Xboxu One i na PC-ju. Također su na mapi igre otvorena nova područja oko San Francisca, s obzirom da uskoro stiže novi DLC naziva Human Conditions.
Zakrpa pokriva i neke „kozmetičke“ inovacije, kao što su nova odjeća, geste, plesni pokreti te brojne druge tehničke promjene, a njezina ukupna veličina je pozamašnih 10GB. Detaljan zapis s Ubisoftove stranice i pregled svih novina koje zakrpa donosi možete pogledati ovdje.
No, ono što je najzanimljivije od svih promjena je dodatak koji je Ubisoft napravio za sami kraj igre. Naime, završna scena Watch_Dogsa 2 sada je desetak sekundi duža nego prije i u toj završnoj sceni krije se potencijalni nagovještaj idućeg nastavka. „Nećemo pokvariti zabavu u ovim zapisima, reći ćemo samo da ako ste već završili priču, trebali biste ponovno odigrati zadnju misiju i pogledati mali dodatak na kraju“ – stoji u Ubisoftovim zapisima.
Naravno, na YouTubeu već postoji video isječak s čitavom finalnom scenom igre, pa ako si želite pokvariti iznenađenje, slobodno pogledajte:
Ono što su već sada mnogi primijetili je da ovaj dodatak finalnoj sceni naočigled sadrži stvarne koordinate koje, kad ih se unese u Google Maps, upućuju na okrug Brixton u Londonu. S obzirom da je već potvrđeno da se radnja nadolazećeg DLC-ja i dalje odvija u San Franciscu, ove koordinate svakako su zanimljiv dodatak o kojem će se sigurno pričati još neko vrijeme.
Iako ovaj novi dodatni sadržaj u posljednjoj sceni igre traje svega desetak sekundi, posebnost Ubisoftovog dodatka je u tome što zakrpe jako rijetko mijenjaju ili dodaju komponente u sami narativ igara. No zasigurno ovo nije jedini slučaj. Najpoznatiji primjer je Biowareova zakrpa za Mass Effect 3 koja je, nakon što su brojni fanovi bili potpuno razočarani raspletom, promijenila i proširila sami završetak igre.