Japanski div Nintendo ispao je iz Interbrandove liste najvećih svjetskih komercijalnih brendova. Konzultantska tvrtka specijalizirana za menadžment brendova svake godine objavljuje listu u kojoj se procjenjuje ukupna vrijednost najvećih svjetskih tvrtki na temelju njihove reputacije, financijskih rezultata i prepoznatljivosti u javnosti. Nintendo se 2014. na toj listi nalazio na zadnjem mjestu, ali ove godine je potpuno ispao. Njegovo mjesto je preuzeo Lenovo, kineski IT proizvođač, dok je neosporeni vladar na vrhu liste je još uvijek Apple.
Nintendo baš i nije imao pretjerano dobrih nekoliko godina s vrlo mlakom prodajom Wii U konzole i polaganim zastarjevanjem 3DS-a koji se u principu samo osvježio hardverskim unaprjeđenjima i alternativnim formatima. Čak ni uspjeh Splatoona i Amiibo figura nisu mogle održati Marijeve šefove među elitnim društvom 100 veličanstvenih, ali možda je to samo početak Nintenda kao indie velesile.