Razvoj System Shock reboota na kojem radi Nightdive Studios trenutno je obustavljen, rekao je CEO razvojnog studija Stephen Kick u objavi na Kickstarter stranici igre.
Prije 18 mjeseci igra je uspješno financirana preko Kickstartera gdje je skupila $1,350,700, no iz Nightdivea sada kažu kako su dopustili da se stvari izmaknu kontroli.
Iako je prvotni plan razvojnog studija bio je napraviti klasični remaster igre, već pri početku Kickstarter kampanje 2016., Nightdive je u htio napraviti potpuni reboot, a uskoro je uslijedila i promjena engine iz Unityja u Unreal 4.
“Kako je igra konceptualno rasla tako se i naš tim mijenjao, a samim time opseg i budžet igre. Kada se budžet krenuo povećavati, krenuli smo u dugotrajne razgovore s potencijalnim izdavačkim partnerima. Što smo više radili na igri, više smo toga htjeli napraviti i samim time smo se udaljavali od originalnih koncepata koji su System Shock činili toliko dobrim.“, rekao je Kick.
“Dopustio sam da se stvari izmaknu kontroli. Mogu vam reći da smo to učinili iz pravih razloga, htjeli smo napraviti fantastičnu igru, no skrenuli smo na krivi put i okrenuli leđa ljudima koji su sve ovo omogućili, našim Kickstarter ulagačima.”, nastavio je Kick.
CEO Nightdivea zaključio je kako su trenutno zamrznuli razvoj na igri kako bi se mogli vratiti na prvi put i originalnoj viziji koju su imali. Naglasio je kako se radi samo o pauzi i kako projekt nije gotov. Na kraju je ponovio kako svi koji su igru podržali igru preko Kickstartera imaju njegovu riječ kako će se vratiti, izdati igru i održati obećanje.
Živi bili pa vidjeli.