U video intervjuu za Game Informer (kojeg možete pogledati ovdje), Xboxov šef razvojnih studija Matt Booty dao je naslutiti kako bi nam u (bliskoj?) budućnosti na PlayStation i Nintendo Switch konzole mogle stići igre koje su prvotno bile ekskluzivne za Xbox.
Microsoft neće imati ništa protiv ako neki od (budućih) naslova njihovih first-party studija osvane na drugim konzolama, što naravno ne znači da su voljni prebaciti sve svoje ekskluzive direktno na konkurentsku konzolu. Booty je u intervjuu napomenuo da bi se svaki slučaj mogućeg prebacivanja određenog naslova na drugu konzolu trebao zasebno istražiti te da ne može garantirati da je takav potez dobar za sve igre.
“Mislim da je pitanje dvosmisleno. Treba li igra biti na Switchu, treba li biti na PlayStationu i ima li to uopće smisla za taj serijal? Drugim riječima, je li to vrsta igre koja će imati koristi ako postane dostupna na online servisima različitih platformi ili je najbolje takvu igru zadržati i dodatno podržati ulaganjem resursa i osiguravanjem da naše platforme i servisi poput xClouda, Game Passa i Xbox Livea doista osiguraju podršku igri.”
Booty je također spomenuo i starije ekskluzive za Xbox poput Forze Horizon ili Halo serijala za koje tvrdi kako ipak ostaju dostupni samo za Xbox. “Te igre nikada nisu ni bile planirane za druge konzole”, rekao je.
Podsjećamo, nakon što su igre The Outer Worlds, razvojnog studija Obsidian Entertainment i igra Psychonauts 2, razvojnog studija Double Fine najavljene za Xbox, ali i PlayStation 4 konzolu, Microsoft je odlučio kupiti oba studija. Jesu li tim potezom htjeli Sonyju dati do znanja kako ne misle tek tako prepuštati igre drugim platformama? Ako je sudeći po trenutnim informacijama, s kojima raspolažemo nakon ovog intervjua, očito nisu jer je i sam Matt Booty spomenuo kako “Microsoft ne bi radio probleme kad bi se ta dva studija odlučila na razvoj igara i za druge platforme”.
U nedavnom intervjuu za Gamespot, šef Xboxa Phil Spencer, prisjetio se pitanja koje mu je, nakon što je Microsoft kupio razvojni studio Mojang, koji stoji iza Minecraft igre, postavio upravo Sony. “Hoćete li povući igru s PlayStationa?”, glasilo je pitanje. Spencer u intervjuu priznaje kako se začudio i odgovorio protupitanjem: “Zašto bih to učinio? Ljudi vole igrati igru na PlayStationu”.
Što nam sve budućnost gaminga i međusobnih odnosa na relaciji Microsoft – Sony – Nintendo donosi, tek ostaje za vidjeti, ali vjerujemo kako nas čeka još puno odličnih vijesti!