Poznato je da Microsoftove nove konzole Xbox Series X i S, uz golemu sirovu snagu hardvera i Game Pass, veliki naglasak stavljaju i na kompatibilnost sa starim i postojećim igrama prethodnih generacija konzole, u tolikoj mjeri da će u idućih godinu do dvije igre istovremeno izlaziti i na prošlu generaciju Xbox One i novu generaciju Series X i S.
No, uz već postojeću funkcionalnost Auto HDR (koja automatski primjenjuje visoki raspon boja na stare igre koje su izašle dok HDR uopće nije ni postojao) i još bolju novu pogodnost Quick Resume, koja nas je izula iz cipela brzinom prelaska iz jedne u drugu igru i automatskog nastavka s igranjem gdje smo stali, nova konzola Xbox Series X/S sada dobiva još jednu odličnu backwards compatibility funkcionalnost koja nosi naziv FPS Boost.
Vijest o tome Microsoft je najavio putem svoga službenog bloga Xbox Wire. Ukratko, radi se o opciji koja će iskustvo igranja određenih probranih starih igara učiniti boljim tako što će im povećati framerate na 60 ili, u nekim slučajevima 120 sličica u sekundi, udvostručujući, odnosno učetverostrućujući njihov originalni framerate, koji će sada biti puno stabilniji, a igre će biti vizualno glatke i imerzivnije.
Kako kažu u objavi iz Microsofta, tu opciju razvili su koristeći niz softverskih metoda koje se oslanjaju isključivo na izrazito snažni hardver novih konzola, a surađivali su kroz partnerski odnos s brojnim razvojnim studijima. No ističu kako za ovo poboljšanje sami developeri igara neće morati raditi ništa, kao niti sami igrači, već će opcija biti primijenjena automatski na određene igre koje su u vrijeme svoga izlaska, kažu, bile ograničene tadašnjim hardverom starih konzola.
Opcija FPS Boost od danas je, barem zasada, primijenjena na samo pet igara, a to su Far Cry 4, New Super Lucky’s Tale, Sniper Elite 4, UFC 4 i Watch Dogs 2. Primjera radi, New Super Lucky’s Tale sada se vrti u 120 FPS-a, dok je UFC 4 dobio povećanje frameratea na 60 FPS-a specifično na konzoli Xbox Series S. I dok su te opcije u igrama primijenjene automatski, od ovoga proljeća opcija FPS Boost dobit će i specifičnu sekciju u meniju sustava Xboxa.
Tako će se u novom proljetnom updateu konzole pojaviti ikone u meniju i postavkama sustava, a igrači će moći otići u sekciju “Manage Game” za bilo koju kompatibilnu igru i pod opcijom “Compatibility Options” odabrati žele li uključiti ili isključiti FPS Boost (tamo će se moći podešavati i postojeća opcija Auto HDR).
Microsoft obećava da je ovo samo prvi i početni val igara koje podržavaju FPS Boost, dok će listu povećati u narednim mjesecima, a istovremeno su najavili da će puno njih doći i na pretplatnički servis Game Pass.