Projekt koji je trajao pet godina do certificiranja verzija za igraće platforma i kojeg je razvijao core tim od samo šest ljudi, uskoro će u punoj verziji biti dostupan za igranje. Za MARS 2120 autori kažu kako im je to najambiciozniji projekt u petnaest godina rada u industriji, a iako je u early accessu od pretprošle godine, potpuna verzija očekuje se u drugoj polovini ove godine. I to za većinu igraćih platformi – PC, PS5, PS4, XSX/S, XOne i Nintendo Switch.
Ekipa iz brazilskog studija QUByte radila je na više igara retro stila i to iskustvo koristi i u dugogodišnjem razvoju igre MARS 2120 za koju kažu kako je nastala iz njihove želje napraviti svoju igru sa složenijom i nelinearnom igrivošću. Uz strast prema znanstveno-fantastičnoj tematici i žanru metroidvanije, ta kombinacija činila se kao logičan izbor za MARS 2120. Pri tome autori ne skrivaju simpatije i nadahnuće u pionirima žanra kao što su Super Metroid i Castlevania: Symphony of the Night. MARS 2120 je metroidvania prepuna akcije koja nudi intenzivno borbeno iskustvo uz kinematografski štih.
Za okruženje igre QUByte koristi pretpostavke da je čovječanstvo uspješno koloniziralo razne planete u našem solarnom sustavu, omogućujući ljudima da pobjegnu iz sve sumornije situacije na Zemlji. Nakon što UN primi zabrinjavajući poziv u pomoć s Marsa, narednica Anna “Trinaest” Charlotte i elitni tim svemirskih marinaca moraju odgovoriti na poziv i spasiti prvu koloniju. Da bismo došli do njih, morat ćemo proći surov krajolik, boreći se s neobičnim i tajanstvenim neprijateljima koristeći jedinstvenu kombinaciju napada iz daljine i bliske borbe uz vrlo korisne posebne vještine. Treba napomenuti kako igra nudi igračima nelinearni pristup borbi kao i istraživanju.
U nastavku pogledajte prvu epizodu dokumentarca (od četiri ukupno koje će studio objaviti do izlaska igre) te saznajte više o inspiraciji i detaljima koji stoje iza stvaranja igre.