Simpatična avantura Machinarium bila je malom češkom indie razvojnom timu Amanita Design ulazak na malo veću pozornicu igraće industrije. Igra je izašla 2009. godine kada su indiji kakve danas poznajemo još uvijek bili u povojima, a pokupila je izuzetno dobre ocjene i od kritičara i od igrača.

Lijepo je čuti da su sedam godina nakon njenog objavljivanja došli do veoma impresivnih četiri milijuna prodanih primjeraka. Na svojoj Facebook stranici objavili su infografiku iz koje se mogu iščitati svakakvi zanimljivi podaci. Machinarium je izašao za PC, PlayStation 3, Vitu i mobilne uređaje, a najviše primjeraka kupljeno je upravo za računala, točnije 49 posto. Zatim slijede mobilni uređaji s 44 posto, dok su Sonyjeve konzole uvjerljivo na začelju sa samo 7 posto.

Za samu prodaju je očekivano da je najviše primjeraka za PC izašlo iz Humble paketa, čak 35 posto, dok je igru na GOG-u kupilo samo 2 posto igrača. Amanita je najviše novaca zaradila putem Steama – 29 posto – a u stopu je prate službene stranice s kojih ste mogli kupiti igru s 27 posto prihoda.

Nakon Machinariuma tim je nastavio s izdavanjem zanimljivih avantura poput Botanicule i Samorosta 3, a trenutno se bave razvojem nove igre imena Chuchel. Nadamo se da će im i budućnost biti jednako uspješna te da će nastaviti sa stvaranjem vrckastih iskustava.

machinarium