Prije par dana internetom se proširila vijest o potencijalnom malwareu odnosno “exploitu” pri kojem su korisnici PlayStationa dobivali čudne poruke zbog kojih bi se konzola srušila. Zasad je jedini poznati način izbjegavanja problema bio staviti poruke na “privatno”, a iz PlayStationa sada javljaju da su riješili problem.
Naime, PlayStation se o spomenutom problemu oglasio putem službenog Ask PlayStation UK twitter profila, a osim što su naveli da je krizni problem s malicioznim porukama ispravljen, ponudili su i bolje rješenje onima kojima je problem na konzoli još uvijek postojan.
Prema njihovom tweetu, maliciozne poruke nisu “brickale” konzole već ih slale u takozvani “crash loop”, a problem se, kažu, može riješiti za manje od 5 minuta:
We've since fixed the issue, and it wasn't bricking consoles, just sending them into a crash loop that can be quickly fixed in under 5 minutes. Delete the message on the PS mobile app, go into Safe Mode, use Option 5, console back to normal. ^DB
— Ask PlayStation UK (@AskPS_UK) October 15, 2018
“Od tada smo ispravili problem, i nije brickao konzole, samo ih je slao u crash loop koji se brzo može riješiti za manje od 5 minuta. Obrišite poruku na PS mobilnoj aplikaciji, odite u Safe Mode, odaberite Option 5, konzola se vrati na normalno“ – stoji u PlayStationovom tweetu.
Stoga, ukoliko ste slučajno naletjeli na malicioznu poruku i konzola vam se konstantno ruši, preporučamo da napravite kako kažu iz PlayStationa. No, dok čekamo službenu i konkretniju obavijest, predlažemo da i dalje vaše poruke držite na “Privatno”!