Sjećate li se onog ushita kada povežete naizgled nemoguće comboe i iz valjda stotog pokušaja konačno ostvarite željeni cilj u Tony Hawk’s Pro Skateru ili Skateu odnosno bilo kojoj drugoj omiljenoj igri sa skateboardovima? Naravno da se sjećate – ako ste igrali bilo koju od spomenutih igara, onda znate o čemu pišemo. A vjerojatno ste, kao i kod svake simulacije bilo kojeg sporta, pomislili kako bi bilo izvoditi sve te trikove u VR-u? E pa, najbliže što je netko došao do davanja odgovora na to pitanje je Andi, ljubitelj skateboarda i VR entuzijasta. Ujedno i autor igre VR Skater.
Mega Board
Već jedno vrijeme vlasnici VR uređaja za PC mogu preko Steama nabaviti early access verziju igre i saznati imali li to sve smisla. Sudeći po brojnim pozitivnim komentarima na netu – ima. Pogotovo jer dolaze velikim dijelom od ljudi koji se inače bave skateboradingom. E sad, biti dobar skater znači i biti gotovo pa ekstremno uporan i snalažljiv – zapravo mogli bi slično reći i za vrhunske igrače Skatea odnosno THPS-a – iako nam nipošto nije namjera izjednačavati sposobnosti i vrline gamera i pravih skatera. No, kao i sa svakom simulacijom sporta – ako se pogodi onaj idealni omjer arkade i simulacije te potom i prenese igrač(ici)u ushićenje ostvarenim uz uvjerenje kako je to najbliže “stvarnom” doživljaju – e onda pričamo o pravoj stvari. Upravo o tome bi se trebalo pričati kada se igra VR Skater. I upravo to i očekujemo dok igramo PS VR2 verziju igre koja donosi novog sadržaja u igru, poput Mega Boarda (iliti velike rampe) pomoću koje ćemo moći ostvariti nestvarno velike skokove i biti u zraku dovoljno dugo za izvesti cijeli niz trikova. Te, nadamo se, i doskočiti na kotače.
Natjecanje i nagradno guštanje s PRO skaterima
Da bi proslavili izlazak igre koja, nakon kratke odgode, na PS VR2 stiže 4. kolovoza, izdavač je najavio zanimljivo natjecanje u igri za sve, s potencijalnom nagradom odlaska na još neotkrivenu, posebnu lokaciju te skateanja s PRO skaterima (sve plaćeno). Više o detaljima natjecanja pratite na službenoj stranici izdavača, a zasad je dovoljno znati kako će biti dovoljno vremema po izlasku igre da istreniramo naše znanje i trikove kako bi svi imali koliko toliko jednaku šansu. Iako znamo da nikad nije tako jer netko je naprosto – bolji. Ako mu, odnosno joj, to želite priznati 🙂
Očekujte uskoro i naše dojmove iz igre na webu.