Veljača i ožujak bili su krcati novim igrama koje su se borile za pozornost igrača, a maltene ih je sve pojeo Elden Ring. Mjesec dana nakon njega izašao je i Ghostwire: Tokyo, nova igra Bethesde i nesvakidašnja akcijska avantura studija Tango Gameworks (tvoraca serijala Evil Within) koja miješa open-world dizajn modernog Tokija s horor tematikom, nadnaravnim borilačkim vještinama i folklornim čudovištima japanskih mitova.

Mi smo podosta zadovoljni igrom (što možete čuti i vidjeti u našoj zasebnoj epizodi Reboot Plays na Rebootovom YouTube kanalu), a zadovoljan je očito i redatelj igre Kenji Kimura koji je prije samo dva dana u intervjuu za japanski ogranak IGN-a istaknuo kako je definitivno zainteresiran napraviti nastavak igre, ali i DLC ekspanzije za prvi Ghostwire: Tokyo.

Mislim da ću, kada se stvari još malo smire, i kad se još malo ohladim, imati ideje za DLC i nastavke i htjet ću ih napraviti”, ističe Kimura za IGN Japan te dodaje: “Još ništa nije odlučeno, pa vam ne mogu reći ništa više od toga“. O čemu bi se radilo u DLC-u, pa i u kompletnom nastavku, zna samo Kimura, ali mi ćemo reći da bismo voljeli vidjeti DLC u kojem igramo kao KK prije smrti (duh detektiva koji zaposjedne protagonista Akitoa).

Naravno, ako ste fan igre i pratite što se zbiva na internetima, vjerojatno znate da KK i ima svoju zasebnu “igru” Ghostwire: Tokyo – Prelude, ali ona je zapravo vizualni roman koji traje izrazito kratko i služi tek kao uvod u čitavu priču glavne igre, pa si zamišljamo fikcionalni DLC koji bi bio konkretnija detektivska nadnaravna priča na ulicama Tokija taman prije nego čitava populacija nestane i grad “nasele” samo demoni. 

U svakom slučaju, ako do nastavka Ghostwire: Tokyo 2 i dođe, nekako imamo osjećaj da ovoga puta neće biti konzolaška vremenska ekskluziva za PlayStation 5 s obzirom da je nakon potpisivanja ekskluzivnog ugovora sa Sonyjem – Bethesdu kasnije kupio Microsoft te su sada već neko vrijeme dio obitelji Xbox Game Studios. Sad nam je još nešto palo na pamet kad već razmišljamo o nastavku. Igra na interesantan način koristi dvije točke nakon riječi Ghostwire. Znači li to da je od početka bio plan raditi različite nastavke po principu “Ghostwire: … ubaci drugo ime grada”? Hmm…