Kako bi se održao ogromni uspjeh planetarno popularne igre Fortnite, Epic se morao služiti dubioznom praksom upotrebe tzv. cruncha.

Za one koji nisu upoznati, crunch je pojam koji označava velik broj prekovremenih sati kojima su podvrgnuti radnici u industriji videoigara kako bi se ispoštovali zadani rokovi.

S obzirom na strelovitu brzinu izbacivanja zakrpi i sadržaja, bilo je za pretpostaviti kako to sve dolazi uz ljudsku cijenu, odnosno nauštrb djelatnika u Epic Gamesu.

U seriji intervjua koju je web stranica Polygon napravila sa zaposlenicima u Epic Gamesu, saznali smo kako su 70 do 100-satni radni tjedni bili redovita pojava unutar studija. Unatoč tome što mnogi od njih nisu bili prisiljeni ostati raditi toliko dugo, tvrdili su kako bi njihovo odbijanje rezultiralo ozbiljnim ugrožavanjem njihovih karijera.

Ako ste upoznati s činjenicom da pojedinosti u igri Fortnite dolaze i odlaze velikom brzinom, sada sa sigurnošću znamo da je to krivica onih u ”izvršnom” odjelu jer ne mogu odvojiti vrijeme kako bi se posvetili novim elementima igre jer konstantno dolaze naredbe za novim dodacima, a takav stav argumentiran je velikim broj konkurenata koji žele oteti dio kolača Fortniteu.