Bez imalo sumnje možemo reći da je FromSoftwareova najnovija souls-like igra i akcijski RPG Elden Ring osvojio gaming zajednicu. Nakon nedavnih vijesti i statističkog izvješća kompanije GSD Marketing o tome da je postao najveći novi IP unazad šest godina, sada je stigla službena informacija da je igra prodana u više od 12 milijuna primjeraka diljem svijeta.
Vijest o tome podijelili su FromSoftware i izdavač Bandai Namco u novoj službenoj izjavi, ističući da se brojka ukupne prodaje odnosi zajedno i na fizičku distribuciju i na digitalnu prodaju na svim platformama na kojima je igra dostupna. Fenomenalni uspjeh igre komentirali su i sami direktor i predsjednik FromSoftwarea – legendarni Hidetaka Miyazaki te direktor izdavačke kompanije Bandai Namco – Yasuo Miyakawa.
Thank you, dear consorts. #ELDENRING pic.twitter.com/IC9sgUTUud
— ELDEN RING (@ELDENRING) March 16, 2022
“Zapanjujuće je vidjeti koliko je sve ljudi dosad zaigralo Elden Ring. Želio bih izraziti našu srdačnu zahvalnost u ime cijelog razvojnog tima“, rekao je Miyazaki, na što se nadovezao i direktor Bandai Namcoa. “Jako sam ponosan što sam sudjelovao u oživljavanju tako divne i fantastične igre s FromSoftwareom, pod vodstvom direktora Miyazakija, i s Georgeom R. R. Martinom“, kaže Miyakawa.
No Miyakawa je podijelio i informacije o tome da je Elden Ring zapravo samo početak za ovaj potpuno novi IP te da se brend uskoro širi i na druge oblike zabave. “Mnogo je truda uloženo u stvaranje Elden Ringa kako bismo mogli nadmašiti očekivanja naših fanova diljem svijeta. Na sličan način nastavit ćemo s našim naporima u širenju brenda izvan same igre, te u svačiji svakodnevni život” zaključuje direktor Bandai Namcoa.
Kakav će to novi sadržaj i širenje IP-a Elden Ring biti, odnosno znači li to i da nas očekuje nastavak igre, pa možda i anime, TV serija, strip ili nešto više od toga, zasad nije poznato. No jedno je sigurno: s Elden Ringom ćemo se očito družiti dugi niz godina i to u raznim oblicima. S nama se zajedno u Elden Ringu možete družiti i putem livestreama dva puta tjedno na službenom Reboot YouTube kanalu, a jučerašnju epizodu donosimo u nastavku, ukoliko ste je propustili: