U petak smo vidjeli prvi DOOM Eternal gameplay i saznali mnoštvo novih informacija vezanih za igru, a jedna od najvažnijih je definitivno bila ta da će igru pokretati novi id Tech 7 engine.
id Tech engine će ekipi iz id Softwarea omogućiti da igračima prikažu 10 puta više detalja nego u DOOM naslovu koji smo igrali 2016. godine, a s time će omogućiti i vrtoglavo dobre performanse na svim platformama.
Klasični PlayStation 4 i Xbox One će igru prikazivati u full HD rezoluciji u 60 sličica po sekundi, a jače, PlayStation 4 Pro i Xbox One X konzole će igru prikazivati u vrtoglavoj 4K rezoluciji u isto tako, nevjerojatnih 60 sličica po sekundi!
Također, važno je naglasiti da je DOOM Eternal za razliku od DOOM naslova iz 2016. razvijan s Nintendo Switchem na umu. Svoje ruke u Nintendo Switch portu još jednom ima fenomenalna ekipa iz Panic Buttona, a ista nam tvrdi da će Switch prikazivati igru u 30 sličica po sekundi te da će izgledati fenomenalno.
Naravno, PC igrači će još jednom imati priliku izabrati između OpenGL i Vulkan API-ja, a posebno će ih razveseliti činjenica da je svaka minuta gameplaya snimljena na veoma snažnom PC-ju koji je igru prikazivao na very high grafičkim postavkama.
Iako su ove informacije službene, savjetujemo vam da ih ne uzimate zdravo za gotovo pošto vjerujemo da je igra još uvijek u ranijem stadiju razvoja te da se sve ovo nažalost može promijeniti.
DOOM Eternal još uvijek nema točan datum izlaska, ali je poznato da ćemo ga moći zaigrati na PC, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch platformama.