id Software ovog je tjedna obećao da će u multiplayer komponentu svoje najnovije pucačine DOOM s vremenom unijeti mnogo novih stvari, prije svega kako bi igra ostala privlačna i više mjeseci nakon izlaska. Prije toga, ipak, treba se pozabaviti gorućim problemima koje je počeo rješavati već u petak, izdavanjem velike zakrpe.
Spomenuta zakrpa fokusira se na balans oružja, prvenstveno Chainguna, Rocket Launchera i Combat Shotguna u multiplayeru. Osim toga, smanjuje vrijeme čekanja između mečeva na prihvatljivih 60 sekundi, pa nestrpljivi igrači više neće čupati kosu u iščekivanju kaosa. Iako razvojni tim ovu zakrpu naziva velikom, promjene djeluju minorne. Ipak, za pretpostaviti je da će utjecaj na multiplayer mečeve biti više nego primjetan.
Iduća zakrpa na rasporedu je kasnije ovog mjeseca, a u igru će donijeti Photo Mode, mogućnost razmještanja oružja na klasičnim mapama, novu značajku nazvanu Snapmap i još mnogo toga. Više informacija možete pronaći ovdje.