Bliži se izlazak dugoiščekivane RPG akcije Final Fantasy XVI, a direktor borbe, Ryota Suzuki, još poznat po svojem angažmanu u naslovima kao što su Dragon’s Dogma i Devil May Cry 5, kazao je da je FFXVI njegovo krunsko postignuće karijere.
Suzuki, koji je odgovoran za osmišljavanje borbenih sustava, u japanskom livestreamu posvećenom nadolazećoj igri je istaknuo da je jedan od njegovih najvećih prioriteta učiniti borbu pristupačnom obožavateljima i novim igračima.
Suzuki Ryota's message from the Final Fantasy XVI Japanese live letter was enlightening- he says that throughout his entire career designing action games for the past 25 years, he truly thinks FF16 is his own personal masterpiece.
— ☆オードリーAudrey☆ (@aitaikimochi) June 18, 2023
I added English subs to his heartfelt message! pic.twitter.com/LlXKzAAn2C
O tome da za igranje ove igre nema potrebe za prethodnim znanjem o serijalu smo već pisali kada je FFXVI u travnju dobio novih 25 minuta gameplaya. Sada je Suzuki ponovo naglasio da će igra uključivati već najavljen novi i ažurirani sustav borbe dizajniran da privuče čak i one koji nisu upoznati s akcijskim igrama ovog tipa.
“Nadam se da oni koji nikada prije nisu igrali akcijsku igru mogu isprobati Final Fantasy XVI”, zaključio je Suzuki u prijenosu.
Final Fantasy XVI stiže u četvrtak, 22. lipnja, na PlayStation 5.