Sniper Ghost Warrior 3 trebao je biti mnogo bolji nego što je ustvari bio. Igru muče razne poteškoće tehničke prirode, loša priča, izostanak najavljenog multiplayera čije su izostavljanje iz igre developeri iz CI Gamesa najavili na sam dan izlaska igre. Povrh svega toga, igra je prije izlaska nekoliko puta odgađana. Poljski studio je sada priznao kako je napravio “veliku grešku” te su objasnili gdje je zapelo.
Marek Tymiñski, CEO CI Gamesa, rekao je da su kao tim naučili mnogo toga tijekom razvoja igre Sniper Ghost Warrior 3 te da je rad na igri oblikovao talentirane pojedince u CI Gamesu ali i cijeli studio na bolje.
“Kad smo krenuli s razvojem SGW3, odlučili smo se na relativno veliki opseg igre kada smo ju smjestili u otvoreni svijet te sada shvaćamo da je taj potez bio previše ambiciozan za ono što smo mogli isporučiti u razumnom vremenskom roku.”, nadodao je Tymiñski. “Matematika nam je jednostavno bila kriva kada uzmete u obzir veličinu našeg tima i originalni vremenski rok. Postavljanje igre u AAA kategoriju nas je oduvklo od onoga što smo mogli napraviti odlično. Potrošili smo previše vremena pokušavajući dostići druge AAA igre i njihovu produkcijsku razinu. To je bila velika pogreška.”, rekao je Tymiñski.
Zaključio je kako je CI Games naučio svoju lekciju te kako planiraju napraviti taktičku pucačinu bez otvorenog svijeta koja će se fokusirati na uzbudljivu igrivost, neke ključne mehanike i misije koje imaju dubinu, no nisu sputane otvorenim svijetom. CI Games nastavljat će pružati podršku za Sniper Ghost Warrior 3 kroz cijelu 2017. godinu, a također rade na nastavku igre Lord of the Fallen.