Sjećate li se vremena EyeToya i Kinecta? Naravno da se sjećate, a prilično smo sigurni kako ste barem nakratko isprobali kako to izgleda kada nam je cijelo tijelo kontroler. Ne skrivamo kako još uvijek, u nekim kutijama, držimo sve verzije PlayStationovih EyeToy kamera (pa i da smo uspjeli dobiti najžešću upalu mišića potkoljenice ludujući u nekom spoju igre i fitnessa dokazujući valjda sebi kako smo u formi). Microsoftov Kinect pak posebna je priča jer je otišla u smjeru potpune integracije s konzolom ali i nekim funkcionalnostima koje igrači zapravo nisu željeli pa su se doimali kao da su nametnuti. S druge strane, ne može se reći kako Kinect nije imao svoju publiku – sjećamo se zabave na štandovima gamerskih sajmova, posebice na nekadašnjem E3-ju gdje su bile predstavljene i neke ozbiljnije igre koje su trebale koristiti pokret cijelog tijela za kontrolu.
Usmjeravanjem pažnje industrije na VR uređaje i kontrolere kojima je za cilj što preciznije prenijeti pokrete naših prstiju i ruku u igru, ali i gdje se kamere koriste za preciznije pozicioniranje tijela korisnika u prostoru za potrebe VR-a, gotovo u potpunosti smo prestali razmišljati o hardveru koji bi omogućio samo svojom kamerom da prenese naše pokrete u igru ili softver. Taj prostor pak želi popuniti Rebuff Reality sa svojim proizvodom BodyLink koji je upravo u Kickstarter kampanji.
Rebuff Reality najavljuje BodyLink – konzolu sljedeće generacije za igre koje upravljamo pokretom
Zanimljivo je kako Rebuff Reality opisuje BodyLink u samo dvije rečenice: “Konzole s igrama koje upravljamo pokretom, sada relikti prošlosti, nekoć su nas zbližavale da plešemo, igramo se i sviramo s prijateljima. Iako VR nudi duboku razinu uranjanja, često žrtvuje udobnost i vezu sa stvarnim svijetom.“
Zapravo je time puno rečeno i vjerujemo kako ćete već sada znati jeste li “in” ili “out” s ovim projektom. Ali čak i ako niste, čini nam se zanimljivim pratiti razvoj BodyLinka s kojima autori žele vratiti takve igre u dnevnu sobu, ispred televizore s velikim ekranom, kombinirajući snažnu Android arhitekturu, napredni čipset, vrhunski sustav kamera i responzivni kontroler pokreta u jednu besprijekornu platformu.
BodyLink tako može: pratiti cijelo tijelo kombinirajući dvije kamere – širokokutnu kameru za praćenje pokreta od 90 fpsa te 4K medijsku kameru. Uz konzolu dolazi i kontroler koji prepoznaje pokrete za precizno ciljanje, udaranje, za primjenu u primjerice teniskim simulatorima, vožnjama i slično. Osim toga BodyLink nudi snimanje cijelog tijela u VR-u te jednostavno dijeljenje na društvene mreže, zatim posjeduje emulator retro igara (jer zašto ne iskoristiti snažan GPU), Google Play integraciju, proširenu stvarnost, zgodnu integraciju s bilo kojim YouTube videozapisima za treniranje fitnessa (uz mjerne podatke o praćenju tijela na vrhu videozapisa), a čini nam se kako će se dodatne funkcionalnosti dodavati kako će se otkrivati njihova potreba među korisnicima uređaja.
BodyLink ima aktivnu Kickstarter kampanju u kojoj nude velike popuste na komplet konzole, kontrolera te igre Dance Dash. Ako ste zainteresirani, još uvijek je dostupna opcija s najvećim popustom.