Google je sa svojom objavom i demonstriranjem svoje streaming platforme Stadia definitivno ukrao cijeli GDC 2019. U moru vijesti i objava, posebno je zanimljiva bila ona o osnivanju vlastitog first-party studija
Stadia Games and Entertainment te o suradnji s third-party studijima, zasada Ubisoftom i id Softwareom.
Jade Raymond je uzela pozornicu i objavila ono što se šuškalo u kuloarima zadnjih par dana od objave njenog novog radnog mjesta. Ona će voditi SG&E, te će se taj studio baviti proizvodnjoj igara ekskluzivnih za Stadia platformu.
Iako zasada nemamo podataka o veličini studija, lokaciji studija ni o igrama na kojima trenutno rade, sama činjenica da studio postoji i da ga vodi priznata i karizmatična veteranka gaming industrije, s iskustvom rada u Ubisoftu i Electronic Artsu, dovoljno govori o ozbiljnosti Googlea da od svoje nove platforme učini gaming giganta, bacajući se i u development vode.
Osim objave vezane uz first-party studio, Google se potrudio i pokazati svoju ozbiljnost preko suradnje s third-party studijima – Ubisoftom i id Softwareom.
Marty Stratton, izvršni producent id Softwarea se prvi popeo na stage i objavio svoju suradnju s Googleom. No bomba je došla nakon toga, kada je Stratton objavio da će predstojeća igra id Softwarea, Doom Eternal, biti na Stadiji i to u 4k rezoluciji uz 60 fps-a.
Yves Guillemot, CEO Ubisofta je također putem izjave i prisustva na samoj konferenciji potvrdio suradnju. Iako ne možemo reći da je vijest bila iznenađenje, s obzirom da je Google svoju tehnologiju testirao upravo putem Assassin’s Creed Odyssey na svome testom Project Streamu prije par mjeseci.
Naravno, kako dani i mjeseci budu prolazili, dobit ćemo detaljniji uvid u suradnju Googlea i ostalih gaming studija, no za prvu ruku, malo je reći da je dojam izvrstan.