Jedan od najpopularnijih naslova Final Fantasy sage, vjerojatno i najtraženiji u “remake” kategoriji, Final Fantasy 7, nedavno je odgođen, čiji su kreatori priznali da je datum odnosno godina izlaska bila pre rano najavljena. Unatoč tome, director Tetsuya Nomura tvrdi da se development odvija po planu.

Prema službenoj Square-Enix objavi za nova radna mjesta, trenutno su u potrazi za 3D grafičkim dizajnerom za potrebe rada na vizualnim efektima, ciljano za Final Fantasy 7 Remake, a konkretnije za rad na “core modelu igre koji se prepravlja u akcijsku igru“. U objavi naglašavaju kako će pojedinac morati raditi na kaskadnom “particle” sustavu Unreal Engina koji se najčešće koristi za borbu, polja, implementaciju pozadina event scena i dr.

Za više detalja, morat ćemo biti strpljivi, međutim prema navedenoj objavi za posao i gameplay videu iz 2015. slobodni smo baciti pretpostavku da će Final Fantasy 7 sustav borbe više nalikovati onome iz FF15 nego originalnom “tunr-base” sustavu kakvom smo svjedočili davne 1997.

Final Fantasy 7 Remake trenutno nema specifičan datum izlaska i moći ćete ga igrati prvo na PS4.