HUD ili “heads-up display” bitan je dio mnogih igara. To je dvodimenzionalni prikaz raznih podataka u kutovima oko same igre, a ti podaci prikazuju dostupne spelove, HP, manu, te razne korisne stvarčice ovisno o igri.

Dok je HUD nešto na što smo navikli, nešto na što uglavnom uopće ne razmišljamo dok igramo, neki developeri su željeli još bar malo igraču približiti realistične ugođaje njihovih igara te su dodali opciju skrivanja cjelokupnog HUD-a ili njegovih pojedinih dijelova.

“Immersion Mode” je naziv koji je Sony Santa Monica dao potpunom skrivanju HUD-a tokom svoje nadolazeće igre God of War, ali on još uvijek sadrži neke stvari koje u prirodi ne bi pisale iznad, na primjer, nečije glave. Jeet Shroff, voditelj gameplaya, tvrdi kako su to minimalne nužnosti.

Studio Sony Santa Monica također je naveo detalje težina igre, kojih će biti četiri: od Story modea to God of War modea koji ne dozvoljava promjenu težine usred igre.

God of War izlazi za PlayStation 4 sljedeći tjedan, 20. 4.