Electronoc Arts je u svom obraćanju javnosti otkrio kako rade na novim tehnologijama koje će omogućiti stvaranje igrača pod kontrolom umjetne inteligencije koji će “učiti” tijekom igranja.
Kao podloga im je poslužio Battlefield 1, dok je za razvoj zadužen njihov poseban tim Search for Extraordinary Experiences Division (SEED). Kako kaže njihov voditelj Magnus Nordin, cilj im je u nadolazeće igre uvrstiti umjetnu inteligenciju koja neće predstavljati puke botove, već “razumne” likove koji uče igranjem protiv ljudskih igrača.
Samouki agenti, kako ih naziva, nisu samo dobra zamjena za dosadašnje botove, već je njihova primjena mnogo šira i tu tehnologiju će biti moguće koristiti na brojnim poljima poput proceduralnog generiranja sadržaja, prepoznavanja govora, animacijama i tome slično.
Nordin vjeruje kako bi za par godina takvi samouki ratnici mogli pobjeđivati ljudske uz određene uvjete kao što su manje mape, fokusirani timovi i jasni ciljevi, no ne teže stvaranju superiornog AI-a, već im je primarno nove igre učiniti zabavnijima.