U prezentaciji koju nam je pokazao Ubisoft saznali smo pregršt novih informacija o igri Anno 1800 koje će nesumnjivo razveseliti hardcore fanove ove dugovječne franšize, a upravo su ti hardcore fanovi razlog zašto se igra odvija baš na samom početku 19. stoljeća i za implementaciju određenih elemenata igrivosti jer se razvojni studio Blue Byte potrudio poslušati zamjerke koju je zajednica imala za prethodni nastavak igre.
Kao što i samo ime igre govori, igra se odvija u povijesnom kontekstu industrijske revolucije, imperijalizma i kolonijalizma velikih sila čiji će se utjecaj odraziti u samim mehanikama igre. Jedna od tih mehanika su radnički štrajkovi jer je ipak to bilo razdoblje nastanka novog sloja radničke klase kao posljedica industrijske revolucije. U demou kojeg smo vidjeli radnički štrajk nastao je kada su želje radnika bile zapostavljene jer je igrač ulagao novac u zoološki vrt koji je imao u gradu tako da je doveo egzotične životinje što je svakako povećalo promet samog zoološkog vrta, ali se kao posljedica povećala cijena karte što je zoološki vrt učinilo nedostupnim za siromašnije slojeve. Štrajkovi su bili vidljivi i iz naše perspektive u vidu transparenata na zgradama i ljudima na ulicama koji su radili nerede. Sukob je moguće riješiti na miroljubiv način – udovoljavajući zahtjevima bijesne rulje ili na ne toliko miroljubiv način – slanjem policije na izgrednike što je gradonačelnik u demou i napravio, no nije uspio u svom naumu jer je bijesna rulja izmlatila policiju što je rezultiralo pogoršavanjem stanja u gradu.
Član razvojnog studija koji nam je pokazivao demo naglasio je kako se diplomacija vraća na velika vrata jer je to jedna od elemenata za koje je zajednica bila najglasnija da se svakako mora vratiti u igru, no nažalost nisu htjeli detaljnije ulaziti u tu temu. Također, vraća se i klasično upravljanje vojskom na mapi što je izostalo u nekima od prethodnih nastavaka igre jer je bilo svedeno na off-screen događanje u kojem igrač nije imao previše kontrole, a treba još naglasiti i kako nam osim klasičnog upravljanja vojskom dolaze i klasične trgovačke rute koje će biti jedna od glavnih gospodarskih pokretača našeg grada. Igra će imati čak tri moda – kampanju, sandbox i u multiplayer modu koji je također bio jedna od najtraženijih stavki zajednice.
Razvojni studio iza Anno franšize naglasio je kako je komunikacija sa zajednicom u prošlosti nije bila na visokoj razini te kako je to nešto na čemu svakako žele poraditi te su shodno tome osnovali tvz. Anno Union – platformu preko koje igrači mogu izraziti svoje ideje i zamjerke koje imaju za igru za koju se razvojni studio obvezao da će s pozornošću pratiti.
Anno 1800 izlazi isključivo za PC, a datum izlaska očekuje se na zimu 2018. godine.