Stariji gameri među nama sjetit će se tekstualnih avantura poput The Hobbita ili Zorka I te će već sam pogled na slike ovog projekta podsjetiti ih na neko drugo vrijeme koje se činilo zaboravljenim. Do sada. Dok se Dana Punch, poznati developer retro videoigara (punog imena Daniel Puchau), nije prihvatio posla “oživljavanja” tekstualnih avantura 80-ih. Njegov prijašnji studio Greenboy Games bio je studio za razvoj igara za Game Boy te je izradio 7 različitih igara i prošao kroz tri uspješne Kickstarter kampanje za igre: Where is my body?, The Shapeshifter i The Shapeshifter 2. Svaka kampanja bila je uspješna sa svim prekretnica postignutim na vrijeme premašivši očekivanja svih ljudi koji su podržali projekte.
INK CONSOLE pak je inovativni hibrid e-čitača i igraće konzole dizajniran da redefinira način na koji doživljavamo pripovijedanje. Ova jedinstvena platforma zamišljena je da nam omogući da se igramo dok čitamo, pretvarajući tradicionalno čitanje u interaktivnu avanturu inspiriranu klasičnim računalnim igrama i avanturističkim knjigama po izboru. Kada se spominje dinamično čitanje misli se na to da će se u ključnim trenucima priče od nas tražiti da donesemo odluke, oblikujući naše putovanje na temelju odluka koje donosimo. A kako se radi o open source platformi s razvojnim paketom koji je jednostavan za korištenje, svatko može pisati i programirati vlastite avanture.
Osim pristupačnog dizajna, zaslona s e-tintom i tankog oblika, narativno sučelje uređaja INK CONSOLE omogućuje nove vrste iskustava. OS ima sveobuhvatan sustav inventara u kojem možemo pregledavati i upravljati predmetima prikupljenim tijekom našeg putovanja, spremnim za korištenje kad se pojave izazovi. Za dodatni sloj strategije pri igranju avanturističkih priča i priča s igranjem uloga, tu je i health status sustav.
“Ideja za Ink Console proizašla je iz želje da se čarolija tekstualnih avantura, poput klasika Zork I iz 1980-ih, donese novoj publici koja nije upoznata s ovim igrama“, tvrdi Dana, osnivač Ink Consolea, do dodao: “Također sam bio vrlo inspiriran omiljenim serijalom knjiga Choose Your Own Adventure“.
Dana trenutačno razvija raznoliku ponudu knjiga koje se čitaju i igraju (Gamebooks), za INK CONSOLE. Ove priče pokrivaju sve, od ekspedicija i pustolovina u dubokom moru do znanstveno-fantastičnih narativa i epova u fantastičnim carstvima. A s ugrađenim čitačem SD kartica lako je dodavati nove knjige.
INK CONSOLE razvijat će se pomoću crowdfundinga, konkretno putem platforme CrowdSupply s kampanjom koja će početi 1. ožujka.